Μετρό Θεσσαλονίκης: Πόσο θα κάνει το εισιτήριο

Σε λίγους μήνες ξεκινάει η λειτουργία

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πόσο θα κάνει το εισιτήριο

Μια ανάσα μακριά βρίσκεται πλέον η λειτουργία της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης, μιας και το πρώτο εισιτήριο αναμένεται να χτυπηθεί μέχρι το τέλος του 2024.

Επί του παρόντος, έχει ολοκληρωθεί η συντριπτική πλειονότητα των έργων που αφορούν το Μετρό, ενώ πραγματοποιούνται τα δοκιμαστικά δρομολόγια, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του συστήματος, το οποίο πέρα από υπερσύγχρονο φέρει και μεγάλο βαθμό πολυπλοκότητας, ειδικά από τη στιγμή που οι συρμοί θα κινούνται χωρίς οδηγό.

Παράλληλα, η επέκταση προς Καλαμαριά αναμένεται να λειτουργήσει μέχρι το τέλος του 2025, όπως πρόσθεσε ο κ. Σταϊκούρας.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πόσο θα κάνει το εισιτήριο

Σημειώνεται ότι η τιμή του εισιτηρίου στο Μετρό Θεσσαλονίκης αναμένεται να ανέρχεται σε 0,90 ευρώ με διάρκεια 70 λεπτών, δηλαδή θα είναι φθηνότερο κατά 0,30 ευρώ από το ενιαίο εισιτήριο των 90 λεπτών του Μετρό της Αθήνας που κοστίζει 1,20 ευρώ.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε θα λειτουργήσει

Την ημερομηνία που θα παραδοθεί το Μετρό της Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την ομιλία του στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης στην εκδήλωση με θέμα: «Εθνική Στρατηγική για την Περιφερειακή Ανάπτυξη / Παρουσίαση Ψηφιακής Πλατφόρμας erga.gov.gr».

Όπως αποκάλυψε το μετρό της Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί στο κοινό στις 30 Νοεμβρίου του 2024.

«Μετά από πολλά εγκαίνια που δεν ήταν εγκαίνια ανακοινώνω ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί στους πολίτες στις 30 Νοεμβρίου 2024. Δεν θα εγκαινιαστεί, αλλά θα παραδοθεί την 30η Νοεμβρίου. Σε 95 μέρες από τώρα. Οπότε το ρολόι δουλεύει αντίστροφα. Ανήμερα του Αγίου Ανδρέα για μια μεγάλη γιορτή», σημείωσε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Τα επόμενα βήματα

Επιπλέον, όπως έχει ανακοινώσει η THEMA – κοινοπραξία της ιταλικής ATM και της γαλλικής Egis – που έχει αναλάβει τη διαχείριση και λειτουργία του Μετρό, κατά τη λειτουργία της βασικής γραμμής (Ν.Σ.Σ. – Νέα Ελβετία) η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι κάθε 2,5 λεπτά, ενώ με τη λειτουργία της επέκτασης και την έλευση των 15 επιπλέον συρμών (σήμερα είναι διαθέσιμοι 18 συρμοί) η συχνότητα θα μειωθεί στα 90 δευτερόλεπτα.

Υπενθυμίζεται ότι η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει γραμμή μήκους 9,6 χλμ. και 13 σταθμούς από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό έως τη Νέα Ελβετία.

Η γραμμή θα ξεκινάει από το κέντρο της πόλης και τον Ν.Σ.Σ., και ακολουθώντας τις οδούς Μοναστηρίου, Εγνατία και Δελφών, θα καταλήγει στην περιοχή της Νέας Ελβετίας, όπου θα συνδέεται με το αμαξοστάσιο Πυλαίας.

Τέλος, αναφορικά με την επέκταση προς Καλαμαριά, αυτή θα προσθέσει επιπλέον 5 σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα), αυξάνοντας το συνολικό μήκος της γραμμής στα 14,5 χλμ.

Δείτε ακόμα: WiFi: Πότε θα μπει επιτέλους στο μετρό

Avatar of Τάσος Σκλάβος
Ο Τάσος Σκλάβος γεννήθηκε το 1989 στην Αθήνα και μεγάλωσε στην Καλαμάτα. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες και Δημόσια Διοίκηση, έκανε μεταπτυχιακά στη Διακυβέρνηση και τις Δημόσιες Πολιτικές, ενώ το 2022 αναγορεύτηκε διδάκτωρ Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Είναι δημοσιογράφος, μέλος της ΕΣΗΕΑ και συγγραφέας. Οι συγγραφικές του ανησυχίες εκτείνονται σ’ ένα πολυεπίπεδο πλαίσιο λογοτεχνικών, πολιτικοκοινωνικών και λαογραφικών ζητημάτων. Έργα του: Ένα βιβλίο για τον Οδυσσέα (Ηδυέπεια, 2018) Όταν γνώρισα τα μάτια σου (24γράμματα, 2020) Από του Λάπι έρχομαι (Καμπύλη, 2021) Ο ύστερος Πουλαντζάς και ο δημοκρατικός δρόμος προς τον σοσιαλισμό (Κουκκίδα, 2024)