Εθνικό Τυπογραφείο: Έτσι θα έχετε πρόσβαση στις ψηφιακές υπηρεσίες

Εθνικό Τυπογραφείο: Έτσι θα έχετε πρόσβαση στις ψηφιακές υπηρεσίες
default

Με την Ψηφιακή Υπηρεσία του Εθνικού Τυπογραφείου (ΕΤ) «Υποβολή Αιτημάτων Δημοσίευσης/Εργασιών», παρέχεται η δυνατότητα σε στελέχη φορέων του δημόσιου τομέα, καθώς και σε ιδιώτες, φυσικά πρόσωπα και εκπροσώπους νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων ως χρήστες της υπηρεσίας για την οποία απαιτείται σύνδεση με αυθεντικοποίηση, να υποβάλουν ηλεκτρονικά το αίτημά τους για δημοσίευση εγγράφου σε ΦΕΚ ή για ανάθεση εκτυπωτικής εργασίας, χρησιμοποιώντας την κατάλληλα διαμορφωμένη φόρμα αίτησης του ΕΤ.

Η πρόσβαση στην Ψηφιακή Υπηρεσία γίνεται μέσα από αντίστοιχο σύνδεσμο στη διαδικτυακή πύλη του ΕΤ (www.et.gr) ή κατευθείαν από την ηλεκτρονική διεύθυνση https://eservices.et.gr. Με την έναρξη λειτουργίας της υπηρεσίας αυτής στις 16/9/2024, καταργείται η αποστολή εγγράφων προς δημοσίευση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Εγκύκλιος ΕΤ με αριθμό πρωτοκόλλου Ε6671/22.08.2024).
Μέσω της Ψηφιακής Υπηρεσίας του ΕΤ ο χρήστης έχει τη δυνατότητα:

● Να επιλέξει τη διαδικασία την οποία θέλει να εκτελέσει (π.χ. υποβολή προς δημοσίευση εγγράφου από Δημόσιο Οργανισμό σε ΦΕΚ).
● Να πληροφορηθεί για τις αιτήσεις που μπορεί να υποβάλει και να λάβει σχετικές οδηγίες για τα δεδομένα και μεταδεδομένα που πρέπει να συνυποβάλει με την αίτησή του.
● Να συμπληρώσει τη φόρμα της αίτησης, με δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης.
● Να υποβάλει την αίτηση και να λάβει αριθμό αναφοράς (πρωτόκολλο, Κωδικό Αριθμό Δημοσίευσης – ΚΑΔ).
● Να ειδοποιείται για την ανάγκη συμπληρωματικών ενεργειών, όπως διόρθωση αίτησης ή υποβολή συμπληρωματικών στοιχείων.
● Να ενημερώνεται για την εξέλιξη της διαδικασίας.

Σημειώνουμε ότι μετά την οριστική υποβολή της αίτησης δεν θα είναι δυνατές περαιτέρω αλλαγές. Η Ψηφιακή Υπηρεσία του ΕΤ αποτελείται από 5 αιτήσεις που κατανέμονται στις παρακάτω 3 κατηγορίες: 01. Υποβολή εγγράφου προς δημοσίευση Αφορά δύο διαφορετικές αιτήσεις για δημοσίευση εγγράφων στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ανάλογα με τον τύπο του φορέα και το τεύχος. Το υποβληθέν αίτημα για δημοσίευση εγγράφου σε ΦΕΚ λαμβάνει Κωδικό Αριθμό Δημοσίευσης (ΚΑΔ) και ακολουθεί έλεγχος ώστε να εξεταστεί η αποδοχή ή απόρριψη του αιτήματος δημοσίευσης.

02. Ανάκληση ΚΑΔ, Διόρθωση Σφάλματος από ΕΤ Αφορά αιτήματα για δύο διαφορετικές διαδικασίες σε έγγραφα που έχουν υποβληθεί προς δημοσίευση στο Εθνικό Τυπογραφείο και έχουν λάβει Κωδικό Αριθμό Δημοσίευσης (ΚΑΔ). Το υποβληθέν αίτημα λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου και ακολουθεί έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα ώστε να εξεταστεί η αποδοχή ή απόρριψη του αιτήματος.

Ανάκληση ενός εγγράφου που έχει αποσταλεί προς δημοσίευση και που δεν έχει δημοσιευθεί ακόμα σε ΦΕΚ, σύμφωνα την παρ. 3 του άρθρου 16 του ν. 3469/2006 (Α’ 131).

● Διόρθωση σφάλματος σε έγγραφο που έχει ήδη δημοσιευθεί και η διόρθωση οφείλεται σε υπαιτιότητα των υπηρεσιών του Εθνικού Τυπογραφείου.

03. Εκτυπωτικές Εργασίες
Αφορά αίτημα για ανάθεση εκτυπωτικής εργασίας στο ΕΤ. Το υποβληθέν αίτημα λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου και ακολουθεί έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα.

2. Είσοδος στην εφαρμογή

Η είσοδος του χρήστη στην εφαρμογή πραγματοποιείται επιλέγοντας την ενέργεια «Σύνδεση» στην κεφαλίδα της οθόνης:

Η σύνδεση στην εφαρμογή για τα στελέχη των φορέων του δημόσιου τομέα γίνεται με χρήση των Κωδικών Δημόσιας Διοίκησης μέσω της υπηρεσίας oAuth2.0.PA του Κέντρου Διαλειτουργικότητας. Οι ιδιώτες, τα φυσικά πρόσωπα και οι εκπρόσωποι νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων εισέρχονται στη Δικτυακή Πύλη ως αυθεντικοποιημένοι χρήστες, κάνοντας χρήση των προσωπικών τους κωδικών Taxisnet της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής  ιακυβέρνησης .

Για να διασφαλιστεί η δυνατότητα σύνδεσης στην εφαρμογή, στην περίπτωση που το Taxisnet ή το Κέντρο Διαλειτουργικότητας δεν είναι διαθέσιμο, οι χρήστες κατά την πρώτη σύνδεσή τους πρέπει να δημιουργήσουν έναν προσωπικό κωδικό συμπληρώνοντας το email τους και έναν κωδικό πρόσβασης.

Μόλις συνδεθεί, ο χρήστης θα δει την κεντρική οθόνη του λογαριασμού του .

2.2 Είσοδος με κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης
Με την επιλογή «Σύνδεση μέσω κωδικών Δημόσιας Διοίκησης», ο χρήστης θα πρέπει να συμπληρώσει
τα δύο υποχρεωτικά πεδία (Χρήστης και Κωδικός) και έπειτα να επιλέξει την ενέργεια Σύνδεση

6. Στη συνέχεια θα εμφανιστεί η σελίδα επιβεβαίωσης (Εικόνα 5), όπου πρέπει να δώσει έγκριση στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΕΤ (PSET) να αποκτήσει πρόσβαση στα βασικά στοιχεία Μητρώου που παρέχονται από το φορολογικό μητρώο του Υπουργείου Οικονομικών που διαχειρίζεται η Α.Α.Δ.Ε. Εικόνα 5: Εξουσιοδότηση για πρόσβαση στα βασικά στοιχεία Μητρώου του χρήστη Την πρώτη φορά που θα συνδεθεί ο χρήστης στην εφαρμογή, θα του ζητηθεί να δημιουργήσει έναν προσωπικό κωδικό (Εικόνα 6). Για τη δημιουργία του  ροσωπικού κωδικού, ο χρήστης θα πρέπει να συμπληρώσει το email του και έναν κωδικό πρόσβασης, τον οποίο και πρέπει να  παληθεύσει.

Ο προσωπικός κωδικός δημιουργείται προκειμένου να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτικός τρόπος σύνδεσης των χρηστών (σύνδεση με προσωπικό κωδικό), ειδικά σε περίπτωση που το Taxisnet δεν είναι διαθέσιμο.