Τι είναι το HCU για το SEO και πως επηρεάζει την σελίδα μας

Βίντεο με το τι είναι το HCU για το SEO.

Τι είναι το HCU για το SEO και πως επηρεάζει την σελίδα μας

SEO – Helpful Content Update (Χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου)

Επειδή η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης το 2024 είναι διαφορετική σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, και είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι οι πιο πρόσφατες ενημερώσεις αφορούν τη δημιουργία χρήσιμου, αξιόπιστου περιεχομένου, με προτεραιότητα τους ανθρώπους.

Η “Χρήσιμη Ενημέρωση Περιεχομένου” (HCU) της Google σημαίνει ότι η Google το 2024 αναζητά την ύψιστη ποιότητα (τόσο από άποψη περιεχομένου όσο και από πλευράς εμπειρίας χρήστη) όταν στέλνει επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο.

Τι είναι πραγματικά το Χρήσιμο Περιεχόμενο (HCU) στο SEO;

Δεν έχει σημασία αν διαθέτετε ένα βασικό προσωπικό ιστολόγιο, εάν διαθέτετε ένα προϊόν, γράφετε blog ή διαχειρίζεστε έναν ιστότοπο τοπικής επιχείρησης η News website. Μόνο εσείς γνωρίζετε το κοινό-στόχο σας και μόνο εσείς μπορείτε να καθορίσετε τι θα του φανεί χρήσιμο όσον αφορά την αναζήτηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Ωστόσο, αυτό το βίντεο θα σας καθοδηγήσει για να κατανοήσετε καλύτερα την πιο πρόσφατη βασική ενημέρωση.

Βίντεο που δείχνει τι είναι το HCU

What is Helpful Content Update (HCU) in SEO? March 2024 Google Core Update

Γιατί η ποιότητα του περιεχομένου του ιστότοπου είναι σημαντική για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης το 2024;

Ίσως η παραπάνω επικεφαλίδα είναι παραπλανητική, επειδή η ποιότητα του ιστότοπου και του περιεχομένου πρέπει να είναι πάντα σημαντική για την κατάταξη της Google (όχι μόνο το 2024). Επειδή όμως υπάρχουν νέες τεχνολογίες και νέοι τρόποι χρήσης του διαδικτύου, σήμερα η μηχανή αναζήτησης Google θέλει να παρέχει εμπλουτισμένες εμπειρίες χρήστη στην αναζήτηση (ιδιαίτερα για χρήση κινητής συσκευής).

Πώς να δημιουργήσετε Χρήσιμο και Αξιόπιστο Περιεχόμενο που απευθύνεται σε άτομα;

Απλώς ερευνήστε την αγορά σας σε βάθος, πραγματοποιήστε έρευνα λέξεων-κλειδιών και ρίξτε μια ματιά στον ιστότοπο των ανταγωνιστών. Πάνω από όλα, ακούστε το κοινό-στόχο σας (οι διαδικτυακές κριτικές είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε). Επιπλέον: εξετάστε το ενδεχόμενο να δημοσιεύσετε συμπληρωματικό περιεχόμενο.

Με απλά λόγια, κάντε το αντίθετο από τη δημιουργία περιεχομένου που έχει «λίγη αξία, χαμηλή προστιθέμενη αξία ή διαφορετικά δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τους ανθρώπους».

Πώς οι κακές πρακτικές SEO επηρεάζουν την κατάταξη της Google

Εάν έχετε μάθει τη βελτιστοποίηση ιστότοπου από αξιόπιστες πηγές, όπως η Βοήθεια της Google και τα δωρεάν ή επί πληρωμή Μαθήματα τότε κάθε βασική ενημέρωση της Google θα πρέπει να σημαίνει ότι λαμβάνετε μεγαλύτερο όγκο επισκεψιμότητας ιστότοπου και μετατροπές ιστότοπων.

Ωστόσο, εάν έχετε ακούσει η ακολουθήσει διάφορους χρήστες που χρησιμοποιούν ανεπιθύμητες μεθόδους SEO, τότε πρέπει να κάνετε ένα βήμα πίσω αμέσως τώρα και να αρχίσετε να αξιολογείτε την διαδικτυακή σας προσέγγιση.

Ξεχάστε για λίγο τις κατατάξεις της Google και σκεφτείτε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας, τι είδους περιεχόμενο θα ήθελαν;

Πώς μπορεί η Google να επεξεργαστεί σήματα ποιότητας περιεχομένου σε όλο τον ιστότοπο;

Οι τεχνολογίες της Google εξελίσσονται το 2024, χρησιμοποιούν μηχανική εκμάθηση για τον προσδιορισμό της κατάταξης και η πρόσφατη ενημέρωση της εμπειρίας σελίδας (η οποία περιλαμβάνει τα Core Web Vitals) ενημερώνει την Google εάν ο ιστότοπος βασίζεται στην ποιότητα.

Πάνω απ’ όλα, η προηγμένη τεχνολογία παρακολούθησης της Google σημαίνει ότι κάθε φορά που στέλνουν μια επισκεψιμότητα ιστότοπου σε έναν συγκεκριμένο ιστότοπο, μπορούν να παρακολουθούν πολλά πράγματα (κάνει ξανά αναζήτηση ο ερευνητής, πόσο καιρό παραμένουν στον ιστότοπο, επισκέπτονται άλλες σελίδες κ.λπ. κ.λπ. .). Αυτό σε συνδυασμό με τις πιο πρόσφατες οδηγίες ποιότητας αναζήτησης του Μαρτίου 2024 διασφαλίζει ότι η νέα ενημέρωση αλγορίθμου μπορεί να βρει τι βασίζεται στην ποιότητα.

Πώς να δημιουργήσετε περιεχόμενο υψηλότερης ποιότητας;

Κατανοήστε το γεγονός ότι η Google συνδυάζει εκατοντάδες σήματα για να καθορίσει ποια αποτελέσματα εμφανίζει για ένα δεδομένο ερώτημα αναζήτησης και η πιο πρόσφατη ενημέρωση αλγορίθμου Google βασίζεται σε εκατοντάδες άλλα σήματα, καθώς και σε κύριες οδηγίες για webmaster ( Google Search Essentials ). Αυτό σημαίνει ότι, ακόμη και αν τηρείτε τις παρακάτω οδηγίες, ο ιστότοπός σας πρέπει να εξακολουθεί να είναι εντός οδηγιών της Google (τεχνικές, ποιοτικές και βέλτιστες πρακτικές. Αυτό περιλαμβάνει επίσης ενημερώσεις για την εμπειρία σελίδας και τις ενημερώσεις Core Web Vitals).

google core web vitals

Υψηλό επίπεδο προσπάθειας : Ο ιστότοπος ή οι δημιουργοί περιεχομένου εργάστηκαν σκληρά για να δημιουργήσουν περιεχόμενο που επιτυγχάνει τον σκοπό της σελίδας. Το Κύριο Περιεχόμενο είναι καλά οργανωμένο, επεξεργασμένο και επιμελημένο για την υποστήριξη του σκοπού.

Πρωτοτυπία : Το Κύριο Περιεχόμενο είναι μοναδικό ή πρωτότυπο για τον ιστότοπο (αυτό συνήθως σημαίνει ότι το περιεχόμενο δεν μπορεί να βρεθεί αλλού στο διαδίκτυο). Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι το πρωτότυπο περιεχόμενο δεν αφορά πληροφορίες κειμένου, αλλά οτιδήποτε υπάρχει στην ιστοσελίδα, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών ή βίντεο που παράγονται από τον ιστότοπο ή τον δημιουργό περιεχομένου. Επίσης, το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι μοναδικό για τους δημιουργούς περιεχομένου, όπως μια προσωπική οπτική που βασίζεται στην εμπειρία ζωής από πρώτο χέρι.

Υψηλό επίπεδο ταλέντου ή δεξιοτήτων : Το Κύριο περιεχόμενο παρουσιάζει το ταλέντο του δημιουργού, π.χ. ένα βίντεο ενός ταλαντούχου δημιουργού περιεχομένου που χορεύει ή, ένα βίντεο ενός υδραυλικού που δείχνει πώς να διορθώσετε βασικά προβλήματα υδραυλικών εγκαταστάσεων ή άρθρο πώς να κάνετε SEO που δημιουργήθηκε από ειδικούς.

Η σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης της Google αλλάζει, αν μη τι άλλο, απλώς βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας φορτώνει αρκετά γρήγορα, είναι φιλικός προς κινητά, έχει μοναδικό πρωτότυπο περιεχόμενο και διευκολύνετε την κοινή χρήση του περιεχομένου σας. Εάν διαθέτετε τεχνικές δεξιότητες, φροντίστε να εξερευνήσετε και να χρησιμοποιήσετε δομημένα δεδομένα (που υποστηρίζει η Google, structured data)