Τεχνολογία: Οι 10 top εργοδότες που επιλέγουν οι εργαζόμενοι

Οι 10 εργοδότες που επιλέγουν οι εργαζόμενοι στον κλάδο της τεχνολογίας

Τεχνολογία: Οι 10 top εργοδότες που επιλέγουν οι εργαζόμενοι

Τους 10 πιο «αγαπητούς» εργοδότες στον κλάδο της τεχνολογίας, αλλά και πολλά άλλα ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα στοιχεία τόσο για τις προτιμήσεις των εργαζομένων όσο και για τις ενέργειες των εργοδοτών για την προσέλκυση νέου προσωπικού, παρουσιάζονται στη νέα έρευνα που πραγματοποίησε το τμήμα Employer Branding Solutions του Kariera Group.

Για την εκπόνηση της συγκεκριμένης έρευνας έγινε σύγκριση συνολικά 78 εταιρειών στον κλάδο της Τεχνολογίας και συμμετείχαν 1.975 επαγγελματίες και πιθανοί υποψήφιοι εργαζόμενοι.

Η κατηγοριοποίηση των 78 εταιρειών από τους συμμετέχοντες στην έρευνα έγινε με βάση 8 διαφορετικούς παράγοντες: 1) το εργασιακό περιβάλλον, 2) τις ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης, 3) την κοινωνική ευθύνη, 4) τους μισθούς και τις παροχές, 5) την εργασιακή ασφάλεια, 6) την ακεραιότητα οράματος και αξιών, 7) την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και 8) την εξωστρέφεια της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα, λοιπόν, με την έρευνα του Kariera Group οι πρώτοι 10 εργοδότες που επέλεξαν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι στον κλάδο της τεχνολογίας είναι οι:

-Microsoft
-Kaizen Gaming
-Deloitte Ελλάδος
-OTE Group of Companies (HTO)
-ALPHA BANK
-Skroutz
-Εθνική Τράπεζα
-ΟΠΑΠ Α.Ε. / OPAP S.A.
-Accenture
-EUROBANK SA

Τεχνολογία: Σαρώνει η τηλεργασία

Η κλαδική έρευνα ανέδειξε επίσης τις προτιμήσεις των εργαζομένων και αντίστοιχα τις ενέργειες των εργοδοτών στον κλάδο της Τεχνολογίας για την προσέλκυση νέου προσωπικού.

Η συντριπτική πλειοψηφία των υποψήφιων εργαζομένων (90,4%) επιθυμεί να εργάζεται ορισμένες ημέρες απομακρυσμένα ή και αποκλειστικά εξ’ αποστάσεως.

Το 60,3% θα δήλωνε παραίτηση σε περίπτωση που το εργασιακό περιβάλλον δεν ήταν ικανοποιητικό. Παράλληλα, το 53,6% χαρακτήρισε ανεπαρκή την ενημέρωση που λαμβάνει για τα επόμενα στάδια αξιολόγησης όταν έχει προχωρήσει η διαδικασία της συνέντευξης με έναν υποψήφιο εργοδότη.

Από την άλλη, η πλειοψηφία των εργοδοτών στον κλάδο της τεχνολογίας (83,3%) προβάλουν μέσα στο Corporate/Career Site τους την εργασιακή καθημερινότητα και κουλτούρα της εταιρείας καθώς και το ανθρώπινο δυναμικό τους.

Λιγότερες από 1/2 εταιρείες (44.9%) αναφέρουν ότι προσφέρουν τη δυνατότητα για ευέλικτη εργασία – σε αντίθεση με την ιδιαίτερη προτίμηση των υποψήφιων εργαζομένων προς αυτό το μοντέλο εργασίας.

Μόλις το 14,1% των εργοδοτών αναφέρουν τη διαδικασία πρόσληψης στο career site τους και προσφέρουν συμβουλές για τη διαδικασία της συνέντευξης.

Η μεθοδολογία της έρευνας

Για την έρευνα το Kariera Group πραγματοποίησε μια αξιολόγηση στις εταιρικές ιστοσελίδες, στα career sites, στα πέντε μεγαλύτερα job boards, στο Glassdoor, στο LinkedIn αλλά και σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτουν οι συγκεκριμένες εταιρείες. Η έρευνα βασίστηκε σε τέσσερις πυλώνες:

Πρώτον στο πώς κάθε εργοδότης διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστές του μέσα από τα κανάλια προβολής (Employee Value Proposition), δεύτερον στην αποτελεσματική παρουσία των εταιρειών στα job boards, το Glassdoor και τα social media (Channel Effectiveness), τρίτον στο πόσο καλά είναι στημένη μια ιστοσελίδα για την έρευνα του υποψήφιου εργαζόμενου (Career Site) και τέταρτον στην εμπειρία του κάθε υποψηφίου κατά τη διαδικασία αίτησης εργασίας (Candidate Experience).

Avatar of Mike Slave
Ο Mike έχει πλούσια εμπειρία από όλους τους κλάδους των νέων τεχνολογιών, από δίκτυα μέχρι στήσιμο ιστοσελίδων και από ηλεκτρονικά μέχρι αυτοματισμούς. Έχει τη λύση σε κάθε ερώτημα τεχνικής φύσεως και θα μοιραστεί την τεχνογνωσία του με τους αναγνώστες του E-Howto.