Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) δέχεται ερωτήματα, αιτήματα και καταγγελίες πολιτών σχετικά με υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης που παρέχονται μέσω 5ψήφιων ή 10ψήφιων αριθμών.
Παράλληλα η υποβολή καταγγελίες μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr. Πριν την υποβολή καταγγελίας στην ΕΕΤΤ, οι πολίτες θα πρέπει να έχουν ήδη απευθυνθεί στον τηλεπικοινωνιακό τους πάροχο. Ο πάροχος υποχρεούται να απαντήσει εντός 20 ημερών από την ημερομηνία υποβολής του αιτήματος ή της καταγγελίας.

Για την εξέταση της υπόθεσης από την ΕΕΤΤ, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία, καθώς και τον μοναδικό αριθμό αναφοράς που έχει εκδοθεί από τον πάροχο. Παράλληλα, θα πρέπει να υποβάλουν όλα τα σχετικά έγγραφα ή την προηγούμενη επικοινωνία τους με τον πάροχο, ώστε να τεκμηριώσουν πληρέστερα το αίτημά τους.
Η διαδικασία αυτή στοχεύει στην προστασία των καταναλωτών και στην αντιμετώπιση φαινομένων αδικαιολόγητων χρεώσεων από υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης, που εξακολουθούν να προκαλούν παράπονα και σύγχυση στους χρήστες.













