Αδιαμφισβήτητα το TikTok είναι μια από τις πιο «καυτές» πλατφόρμες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια με τα βίντεο να προσελκύουν χρήστες από ένα ευρύ φάσμα δημογραφικών ομάδων.
Δεκάδες brands και marketers θέλουν να έχουν μεγάλη απήχηση τα βίντεο τους, ώστε να προσεγγίσουν μεγαλύτερο ψηφιακό κοινό, το οποίο θα ενδιαφέρετε για το περιεχόμενό τους.
Τι θεωρείται viral στο TikTok;
Όταν διερευνάει κανείς πώς να γίνει viral γρήγορα, αξίζει να καταλάβει τι σημαίνει αυτό για τους χρήστες της πλατφόρμας.
Εάν ένα βίντεο φτάσει το ένα εκατομμύριο προβολές, θεωρείτε medium viral, γεγονός που σίγουρα θα σας προσφέρει νέους ακόλουθους, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει το κύρος σας στην πλατφόρμα.
Στην περίπτωση δε που έχετε πέντε εκατομμύρια προβολές μέσα σε διάστημα τριών έως επτά ημερών, τότε γίνεστε επίσημα μια viral οντότητα του TikTok.
Τώρα που αναφέραμε τι θεωρείται viral, μπορούμε να συνεχίσουμε με τις συμβουλές για να πετύχετε αυτόν τον στόχο.
Δείτε ακόμα: Youtube: Πως να δημιουργήσεις το δικό σου κανάλι
Πώς να γίνεις viral στο TikTok
Όπως είναι λογικό το να γίνεις viral δεν συμβαίνει μέσα σε μια στιγμή, αλλά απαιτεί ένα ορισμένο επίπεδο επιμονής σε συνδυασμό με το να κάνεις τα σωστά πράγματα με συνέπεια.
1. Να είσαι από τους πρώτους που θα χρησιμοποιήσουν έναν ήχο που είναι στις τάσεις
Αυτό μπορεί να φαίνεται παράξενο, αλλά η εξερεύνηση των trending ήχων είναι μια εξαιρετική digital marketing στρατηγική. Η αναδυόμενη μουσική, καθώς και τα ηχητικά αποσπάσματα που βρίσκονται σε τάση συχνά κερδίζουν engagement και με αυτό τον τρόπο και εσείς μπορείτε να είστε ένας από τους πρώτους ανθρώπους που θα χρησιμοποιήσουν μια ηχητική τάση, αυξάνοντας τις πιθανότητες να γίνετε viral.
2. Κάντε το καλύτερα από όλους τους υπόλοιπους
Όταν επιλέγετε συγκεκριμένες τάσεις, δε χρειάζεται πάντα να κερδίζετε τους πάντες. H έμπνευση από άλλους και το να κάνετε κάτι που είναι καλύτερο ή πιο πρωτότυπο μπορεί να σας βοηθήσει.
3. Επιλέξτε μια θέση στο TikTok η οποία σας αντιπροσωπεύει
Όταν πρόκειται για viral video marketing σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, η ευρεία ή γενική προσέγγιση του περιεχομένου σπάνια λειτουργεί.
Τα βίντεο είναι πιθανό να χαθούν μέσα σε έναν ωκεανού περιεχομένου.
Προκειμένου να κάνετε το βίντεό σας να γίνει viral, πρέπει να μελετήσετε το περιεχόμενο των ανταγωνιστών σας και ταυτόχρονα να κατανοήσετε το κοινό-στόχο σας σε προσωπικό επίπεδο. Η πραγματοποίηση αυτού του επιπέδου δημιουργικής έρευνας θα προσδώσει στο περιεχόμενό σας αυθεντικότητα και πρωτοτυπία, ενώ παράλληλα θα τραβήξει την προσοχή των πιθανών θαυμαστών σας.
4. Αξιοποιήστε τις σωστές συνεργασίες
Αν επιδιώκετε την επιτυχία, ένας άλλος βασικός παράγοντας είναι η αξιοποίηση των σωστών συνεργασιών. Δύο κεφάλια είναι καλύτερα από ένα και σε συνεργασία με έναν άλλο αξιοσημείωτο TikToker, μπορείτε να επεκτείνετε το reach σας, διπλασιάζοντας παράλληλα τον αντίκτυπο των δημιουργικών σας προσπαθειών.
5. TikTok Duet
Πρόκειται για ένα βίντεο χωρισμένης οθόνης, όπου δύο δημιουργοί περιεχομένου μπορούν είτε να συνεργαστούν είτε να αντιδράσουν ο ένας στον άλλον και είναι ένας ακόμη τρόπος για να δημιουργήσετε ένα μεγάλο buzz στην πλατφόρμα. Και, αν είστε αρκετά δημιουργικοί, μπορείτε κάλλιστα να δημιουργήσετε μια επιτυχία.
Το σίγουρο εδώ είναι ότι πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε ντουέτο με περιεχόμενο που βρίσκεται στις τάσεις, αλλά για να έχετε θετικό αντίκτυπο, βεβαιωθείτε ότι δεν αποξενώνετε το κοινό σας με οποιονδήποτε τρόπο και ότι η προσπάθειά σας έχει είτε ένα νόημα είτε μια δημιουργική κατεύθυνση. Αν δεν έχει, θα κερδίσει ελάχιστη ή καθόλου αλληλεπίδραση.
Δείτε ακόμα: Πώς να κάνεις το iPhone σου να «πετάει»
Ποια hashtags;
Τώρα που ξέρετε εν μέρη πως να γίνετε viral στο TikTok και πως να δημιουργήσετε ένα buzz, δείτε ποια hashtags πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε τις πιθανότητες να γίνετε viral.
Μπορείτε να συνδεθείτε με τα πιο δημοφιλή hashtags, κάνοντας check in στο populartiktokhashtags και χρησιμοποιώντας τα για να προωθήσετε το περιεχόμενό σας.
Αλλά, αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι πολλοί από τους πιο δημοφιλείς αστέρες του TikTok χρησιμοποιούν μερικές φορές hashtags ταινιών ή τηλεοπτικών σειρών που βρίσκονται σε τάση για να επεκτείνουν το reach τους, ακόμη και αν δεν σχετίζονται άμεσα με το περιεχόμενό τους.
Βέβαια, παρότι η χρήση σχετικών hashtags μπορεί αναμφίβολα να βοηθήσει το περιεχόμενό σας να γίνει αντιληπτό από περισσότερους ανθρώπους, εξακολουθεί να είναι σημαντικό να κατανοήσετε την ομάδα-στόχο σας και να αξιοποιήσετε τις τάσεις με μοναδικό τρόπο.