Πως με αυτούς τους 4 εύκολους τρόπους θα σταματήσετε τις εταιρείες να συλλέγουν τα δεδομένα σας

4 εύκολοι τρόποι για να σταματήσετε τις εταιρείες να συλλέγουν τα δεδομένα σας.

Πως με αυτούς τους 4 εύκολους τρόπους θα σταματήσετε τις εταιρείες να συλλέγουν τα δεδομένα σας

Τα δεδομένα σας είναι πολύτιμα, επομένως οι επιχειρήσεις προσπαθούν να τα αφαιρέσουν από τις συσκευές σας χρησιμοποιώντας εφαρμογές και ιστότοπους. Στο άρθρο αυτό θα δειτε πώς να εμποδίσετε τις εταιρείες (και τους χάκερ) να συλλέγουν δεδομένα χωρίς τη συγκατάθεσή σας.

Δείτε ακόμα: Τεχνολογία: Οι 10 top εργοδότες που επιλέγουν οι εργαζόμενοι

Οι εισβολές και οι παραβιάσεις δεδομένων σε εταιρείες που παρέχουν τις πιο απαραίτητες υπηρεσίες μας προκαλούν λιγότερο συναγερμό αυτές τις μέρες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι συνέπειες από τα δεδομένα που διέρρευσαν δεν είναι ανησυχητικά. Είναι καλή ιδέα να μάθετε τι είδους πληροφορίες συλλέγουν οι εφαρμογές από εσάς και, στη συνέχεια, να λάβετε μέτρα για να τερματίσετε τη συλλογή δεδομένων. Μπορείτε να παραμείνετε ασφαλείς κάνοντας μερικές αλλαγές στον τρόπο ζωής και εργασίας σας στο διαδίκτυο. Ακολουθούν προτάσεις για εργαλεία και συνήθειες που μπορείτε να προσθέσετε στη λίστα ελέγχου κυβερνοασφάλειας της οικογένειάς σας .

Ενεργοποιήστε το MFA

Πως με αυτούς τους 4 εύκολους τρόπους θα σταματήσετε τις εταιρείες να συλλέγουν τα δεδομένα σας

Μπορείτε να αρχίσετε να προστατεύετε καλύτερα τα δεδομένα σας ενεργοποιώντας τις ρυθμίσεις ελέγχου ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων (MFA) για όλες τις εφαρμογές και τους ιστότοπους που επισκέπτεστε τακτικά. Υπάρχουν πολλές εφαρμογές ελέγχου ταυτότητας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με τις κινητές συσκευές σας ή θα μπορούσατε να έχετε μαζί σας ένα κλειδί ασφαλείας στο μπρελόκ σας. Η εισαγωγή κωδικών πρόσβασης είναι ένα επιπλέον βήμα στη διαδικασία σύνδεσης, αλλά απλά σκεφτείτε το ως ένα άλλο εμπόδιο γύρω από τα πολύτιμα δεδομένα σας, σχεδιασμένο να κρατά τα κακόβουλα άτομα έξω από τους λογαριασμούς σας.

Χρησιμοποιήστε ένα Password Manager

Ομοίως, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε τη διαχείριση κωδικών πρόσβασης στη συσκευή σας (είτε Apple Passwords είτε Google Password Manager ) ή μια εφαρμογή διαχείρισης κωδικών πρόσβασης για να παρακολουθείτε τους κωδικούς πρόσβασης για τους διαδικτυακούς σας λογαριασμούς. Ένας καλός διαχειριστής κωδικών πρόσβασης μπορεί να απλοποιήσει τη διαδικασία σύνδεσής σας συμπληρώνοντας τους κωδικούς πρόσβασης για εσάς. Ορισμένα, όπως το Enpass , σάς επιτρέπουν ακόμη και να επιλέξετε πού αποθηκεύετε τα δεδομένα σας. Ο έλεγχος του τρόπου και της θέσης αποθήκευσης των δεδομένων σας, διατηρώντας τα στον δικό σας ασφαλή χώρο αποθήκευσης cloud ή τοπικά στον υπολογιστή σας, σας εμποδίζει να γίνετε θύμα ευπάθειας μιας εταιρείας.

Δείτε ακόμα: DIY: Διατηρήστε τα λευκά σας παπούτσια πεντακάθαρα με 3 μόνο υλικά

Μην παρέχετε πραγματικά δεδομένα

Μην δίνετε τις πραγματικές σας πληροφορίες όταν συμπληρώνετε φόρμες ιστού. Δεν σας συνιστώ να το κάνετε αυτό όταν επικοινωνείτε με κυβερνητικές υπηρεσίες ή την τράπεζά σας, αλλά ναι σε έναν ιστότοπο μαγειρικής που θέλει τα γενέθλιά σας, το πλήρες όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου και τη φυσική σας διεύθυνση σε αντάλλαγμα για μια συνταγή.

Πως με αυτούς τους 4 εύκολους τρόπους θα σταματήσετε τις εταιρείες να συλλέγουν τα δεδομένα σας

Εάν δεν μπορείτε να καταλάβετε γιατί μια εφαρμογή ή ένας ιστότοπος χρειάζεται τις πληροφορίες που συλλέγει από εσάς, δεν είναι καλή ιδέα να τους δώσετε τα πραγματικά σας δεδομένα. Σε πολλές περιπτώσεις, οι περισσότερες από τις πληροφορίες που ζητούνται στη φόρμα ιστού μιας εταιρείας δεν απαιτούνται, επομένως μπορείτε να ξεφύγετε χωρίς να παραλείψετε σημαντικές λεπτομέρειες για τον εαυτό σας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να μην δέχεστε cookies σε πολλούς ιστότοπους και να απορρίπτετε αιτήματα δεδομένων που υποβάλλονται από εφαρμογές χωρίς να βλάψετε την εμπειρία χρήστη σας με οποιονδήποτε τρόπο.

Εξαίρεση από τη συλλογή δεδομένων

Πολλές εταιρείες ενσωματώνουν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης στις υπηρεσίες τους και σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως το LinkedIn , οι εταιρείες εκπαιδεύουν τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης τους σε δεδομένα πελατών. Εάν δεν θέλετε το LinkedIn να αποκόπτει τις μελλοντικές σας αναρτήσεις για εκπαίδευση τεχνητής νοημοσύνης, επισκεφτείτε το μενού Ρυθμίσεις και επιλέξτε Απόρρητο δεδομένων > Δεδομένα για τη βελτίωση της τεχνητής νοημοσύνης.

Avatar of Newsroom E-Howto
Ολα όσα πρέπει να ξέρεις στο Ελληνικό internet
Exit mobile version