Νέα δοκιμή της Google: Μπλε URL και εναλλαγή θέσης ονόματος ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Νέα δοκιμή της Google: Μπλε URL και εναλλαγή θέσης ονόματος ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Η Google ξεκίνησε νέες δοκιμές στην εμφάνιση των αποσπασμάτων αναζήτησης (search snippets) στη mobile έκδοση της μηχανής αναζήτησης.

Αυτή τη φορά, το URL εμφανίζεται με μπλε χρώμα – μια αλλαγή που θυμίζει την παλιά αισθητική των κλασικών μπλε συνδέσμων. Φυσικά, το URL παραμένει κλικαμπλ (clickable).

Δείτε ακόμα: Πώς να χρησιμοποιήσετε το ChatGPT Tasks για SEO

Επιπλέον, σε κάποιες περιπτώσεις η Google πειραματίζεται με την εναλλαγή της θέσης ανάμεσα στο URL και το όνομα της ιστοσελίδας, αλλάζοντας την παραδοσιακή σειρά παρουσίασης.

Τις αλλαγές εντόπισε πρώτος ο ειδικός SEO Brodie Clark, ο οποίος μοιράστηκε στιγμιότυπα στο X (πρώην Twitter) και στο ιστολόγιό του SERPNotes. Οι δύο παραλλαγές που δοκιμάζει αυτή τη στιγμή η Google είναι:

🔹 Το URL σε μπλε χρώμα, δίπλα σε κανονική έκδοση για σύγκριση.

🔁 Η αντιστροφή θέσης του URL και του ονόματος του ιστότοπου.

Είναι γνωστό ότι η Google πραγματοποιεί συνεχώς A/B δοκιμές με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη και τη μέγιστη αποδοτικότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Δείτε ακόμα: SEO: Πώς να αυξήσετε τις πιθανότητες εμφάνισης στο Google Discover

📷 Δείτε τα screenshots που κοινοποίησε ο Brodie Clark.

Νέα δοκιμή της Google: Μπλε URL και εναλλαγή θέσης ονόματος ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης Νέα δοκιμή της Google: Μπλε URL και εναλλαγή θέσης ονόματος ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Κωνσταντίνος Καράπαπας
Επικεφαλής Στρατηγικής Περιεχομένου (Head of Content Strategy) του E-HowTo.gr & Digital Governance Expert. Από το 2007 δραστηριοποιείται στον χώρο του SEO και της κατασκευής ιστοσελίδων. Ως ιδρυτής του Dnews (dikaiologitika.gr), οδήγησε το μέσο στην κορυφή της αξιοπιστίας στην Ελλάδα (Reuters Institute Digital News Report 2020–2024). Εξειδικεύεται στη δημιουργία τεκμηριωμένων οδηγών για το gov.gr και τις ψηφιακές υπηρεσίες.