LinkedIn: Πώς θα φτιάξεις το τέλειο προφίλ

Βήμα-βήμα η διαδικασία

Περιεχόμενα

Το Linkedin αποτελεί το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο επαγγελματιών στον κόσμο, με εκατομμύρια χρήστες ανά τον κόσμο.

Οι αριθμοί παγκοσμίως αποδεικνύουν πως όλο και περισσότεροι εργοδότες ψάχνουν μέσω του Linkedin για την εύρεση υπαλλήλων αντί να χρησιμοποιήσουν παραδοσιακούς τρόπους αναζήτησης. Μάλιστα, το συγκεκριμένο δίκτυο αποδεικνύεται ο μακράν οικονομικότερος τρόπος εύρεσης καταρτισμένου προσωπικού.

Το προφίλ στο Linkedin υπερτερεί σε σχέση με ένα απλό βιογραφικό στο ότι περιλαμβάνει πολύ περισσότερες πληροφορίες (βίντεο, εικόνες, άρθρα, συστάσεις άλλων σε μορφή βίντεο κ.α.). Αυτό αυτομάτως σημαίνει πως ο εργοδότης μπορεί να έχει μια πολύ καλύτερη εικόνα για τον δυνητικό υπάλληλό του.

Με άλλα λόγια, το συγκεκριμένο δίκτυο δίνει πολύ περισσότερες πληροφορίες για εμάς από ένα βιογραφικό, το οποίο παρουσιάζει αποκλειστικά την επαγγελματική μας ταυτότητα. Συνεπώς, στην περίπτωση που βρισκόμαστε σε αναζήτηση εργασίας το πρώτο βήμα είναι πλέον να φτιάξουμε ένα δυνατό προφίλ, μέσα από το οποίο θα συστήνουμε με τον καλύτερο δυνατό επαγγελματικό τρόπο τόσο την επαγγελματική μας ζωή όσο και τον χαρακτήρα μας.

Φυσικά, εκτός του να φτιάξουμε ένα δυνατό προφίλ, εμπλουτίζοντάς το με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, θα πρέπει ακόμα να προσέξουμε, ώστε το προφίλ να φτιαχτεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι σε θέση να εντοπίζεται εύκολα από πιθανούς εργοδότες μέσω της μηχανής αναζήτησης του LinkedIn.

Θα πρέπει, λοιπόν, θα δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά, οι οποίες στρατηγικά τοποθετημένες στο προφίλ μας θα μας φέρουν μπροστά στην αναζήτηση του δυνητικού μας εργοδότη. Εκτός αυτού, υπάρχουν αρκετοί άλλοι μέθοδοι, οι οποίοι υπόκεινται στο προχωρημένο LinkedIn SEO.

Το τρίτο και τελευταίο βήμα περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε καθημερινά ως άτομα που αναζητούν εργασία, προκειμένου να προσεγγίσουμε πιθανούς εργοδότες.

Ας πούμε παραδείγματος χάριν πως είμαστε λογιστές και αναζητούμε εργασία. Φτιάχνοντας το προφίλ μας, πρέπει να τοποθετήσουμε τις λέξεις κλειδιά σε στρατηγικά σημεία, αλλά και να προσεγγίσουμε εμείς πιθανούς εργοδότες εκφράζοντας το ενδιαφέρον μας για συγκεκριμένες θέσεις.

Με αυτόν τον τρόπο κατορθώνουμε:

-Να μας εντοπίζουν πιο εύκολα οι εταιρείες που ψάχνουν για λογιστές

-Να έχουμε περισσότερες πιθανότητες να μας προσλάβουν, αφού θα έχουμε ένα προφίλ βελτιστοποιημένο αναφορικά με την επαγγελματική μας ζωή και το χαρακτήρα μας

-Να προσεγγίζουμε εμείς δυνητικούς εργοδότες κάνοντας στρατηγικές επαφές με συγκεκριμένα άτομα που υπάρχουν στο δίκτυο και μπορούν να μας βοηθήσουν στην επίτευξη των στόχων μας, ώστε να διευρύνουμε τον κύκλο μας και συνάμα τις ευκαιρίες να μας εντοπίσουν.

LinkedIn: Πώς θα χτίσεις βήμα-βήμα το τέλειο προφίλ;

Τα βασικά τμήματα που πρέπει να κάνει ένας δυνητικός χρήστης του LinkedIn για να ξεκινήσει τη δημιουργία ενός δυνατού προφίλ, αφορούν στα τμήματα βιτρίνας

Φωτογραφία προφίλ:

Η φωτογραφία θα πρέπει να είναι αμιγώς επαγγελματική. Μια φωτογραφία μεγέθους ταυτότητας αλλά με όχι με τόσο αυστηρό ύφος κρίνεται κατάλληλη.

Background image:

H συγκεκριμένη εικόνα είναι σημαντική γιατί είναι από τα πρώτα πράγματα που βλέπει κάποιος όταν επισκέπτεται το προφίλ μας. Και σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να επιλέγεται κάτι αμιγώς επαγγελματικό. Ένα μονόχρωμο φόντο ή μια εικόνα όπου πάνω είναι γραμμένο το επαγγελματικό ή προσωπικό σας moto, ενδείκνυται.

Την επικεφαλίδα (Headline):

Με απλά λόγια η ιδιότητά μας, ο ρόλος μας, τι βρίσκει σε εμάς ο μελλοντικός εργοδότης. Πρέπει να είμαστε πολύ συγκεκριμένοι σε αυτό που κάνουμε.

Στην επικεφαλίδα δεν χρειάζεται να αναφέρουμε την επιχείρηση που απασχολούμαστε την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, αναφέρεται ούτως ή άλλως παρακάτω.

Επιπλέον η ιδιότητά μας αποτελεί το πρώτο Keyword που θα μας βοηθήσει να εμφανιστούμε σε κάποια αναζήτηση. Ως εκ τούτου πρέπει να επιλέξουμε τον σωστό επαγγελματικό τίτλο.

Εκπαίδευση:

Το πεδίο αυτό πρέπει να περιλαμβάνει τον βασικό τίτλο σπουδών μας και τυχόν μεταπτυχιακούς ή διδακτορικούς τίτλους αποκτήσαμε στη συνέχεια.

Περίληψη (summary):

Λίγα λόγια για εμάς: Εδώ πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Μέσα σε δύο γραμμές πρέπει να λέμε με τι ασχολούμαστε αλλά με επαγγελματικά ελκυστικό τρόπο. Δεν πρέπει να είμαστε αναλυτικοί, διότι υπάρχει ο κίνδυνος ο υποψήφιος εργοδότης να βαρεθεί να διαβάζει.

Τελευταία εργασία:

Εδώ εκτός από την εταιρεία και τον ρόλο μας καλό είναι να αναφέρουμε και τα όσα έχουμε πετύχει απασχολούμενοι σε αυτή. Projects που αναλάβαμε και ολοκληρώσαμε, ιδέες που υλοποιήσαμε, όμως με μέτρο, χωρίς υπερβολές.

Παράλληλα, κομβικό είναι να αναφέρουμε τα όποια certifications επιπλέον έχουμε πάρει. Στρατηγικής σημασίας αποδεικνύονται και τα skills μας, όπου με τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά πάλι βοηθάμε στην εύρεσή μας από μελλοντικούς εργοδότες.

Πολύ σημαντικές είναι οι συστάσεις. Μπορούμε να ζητήσουμε από άτομα με τα οποία έχουμε συνεργαστεί να γράψουν κάποιο recommendations για εμάς.

Δείτε ακόμα: Οι πιο SOS ερωτήσεις σε συνέντευξη για δουλειά

Exit mobile version