1555: Το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών για τα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
Πώς βάζω πιστοποιητικό ασφαλιστικής ενημερότητας; Πώς θα πάρω επίδομα παιδιού; Πώς θα βρω πόσες μέρες άδειας δικαιούμαι; Πώς ανανεώνω το δελτίο ανεργίας; Αυτές και άλλες πολλές ερωτήσεις μπορείς να ρωτήσεις στο 1555.
Το τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, σκοπό έχει να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.
Το τηλεφωνικό κέντρο ενοποιεί τα διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο, και είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση στους πολίτες, συμβάλλοντας στην ταχύτερη διευθέτηση των εκκρεμών υποθέσεων.
Στον ενιαίο αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών για τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ θα ενταχθούν σταδιακά όλες οι υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με στόχο την συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών.
1555: ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
Το τελευταίο διάστημα έχει παρατηρηθεί προσπάθεια εξαπάτησης ασφαλισμένων με στόχο την απόσπαση χρηματικών ποσών. Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ εφιστά την προσοχή των πολιτών που λαμβάνουν παραπλανητικά μηνύματα ή τηλεφωνήματα: να μην επιλέγουν τους προτεινόμενους συνδέσμους (links), να μην καταχωρούν και να μην στέλνουν προσωπικά δεδομένα και προσωπικά στοιχεία, όπως κωδικούς πρόσβασης, αριθμούς καρτών και να μην πραγματοποιούν καμία σχετική συναλλαγή καθότι σε καμία περίπτωση αυτή η επικοινωνία δεν είναι αληθινή και δεν προέρχεται από τον e-ΕΦΚΑ.
Το 1555 δέχθηκε πλήθος κλήσεων από πολίτες, οι οποίοι ανέφεραν ότι έχουν λάβει e-mail από τον e-ΕΦΚΑ λέγοντάς τους ότι έχουν ένα πιστωτικό υπόλοιπο από τον Φορέα, αλλά για να το λάβουν, πρέπει να καταθέσουν σε υποδεικνυόμενο κωδικό πληρωμής (RF) ένα χρηματικό ποσό, και μετά την κατάθεση θα λάβουν τα οφειλόμενα.
Επισημαίνεται ότι η πρόσβαση στον e-ΕΦΚΑ θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνον μέσω του επίσημου ιστότοπου (http://www.efka.gov.gr) ή μέσω της επίσημης εφαρμογής στο κινητό και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να πραγματοποιείται μέσω συνδέσμων από κάποιο SMS μήνυμα ή e-mail που έλαβε ο ασφαλισμένος.
Υπενθυμίζεται ότι περισσότερες συμβουλές για την αποφυγή εξαπάτησης πολιτών, υπάρχουν αναρτημένες στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας (http://www.hellenicpolice.gr), στην ενότητα «Οδηγός του πολίτη/Χρήσιμες συμβουλές», ενώ επιπλέον πληροφορίες και συμβουλές για περιστατικά ηλεκτρονικών απατών υπάρχουν στην ιστοσελίδα της διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος http://www.cyberalert.gr .