Υποχρεωτικός για όλους ο Προσωπικός γιατρός, πώς θα κάνετε εγγραφή

Πώς θα εγγραφείτε στον προσωπικό γιατρό σε 2' λεπτά, μιας και με το νέο νομοσχέδιο γίνεται υποχρεωτικός για όλους

Περιεχόμενα

Με το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας γίνεται υποχρεωτικός για όλους ο Προσωπικός Γιατρός.

Μάλιστα, στο νομοσχέδιο που βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση αναφέρεται πώς όποιος δεν εγγραφεί μέχρι την 1η Ιουνίου 2025 στον προσωπικό γιατρό, το σύστημα θα τους εγγράψει αυτόματα.

Παρόλο που δεν έχει ψηφιστεί το νομοσχέδιο, είναι δεδομένο ότι η διαδικασία εγγραφής στο gov.gr στον προσωπικό γιατρό θα είναι με ακριβώς την ίδια διαδικασία που ισχύει μέχρι σήμερα.

Δείτε εδώ: Προσωπικός παιδίατρος: Έρχεται για 500.000 παιδιά

Οι τρόποι εγγραφής στον Προσωπικό Γιατρό είναι:

Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας* πατώντας εδώ
Μέσω φαρμακείου
Μέσω Δημόσιας Δομής Υγείας
Μέσω του γιατρού που θα επιλεγεί ως Προσωπικός Γιατρός

Ο πολίτης για να εγγραφεί σε Προσωπικό Ιατρό θα πρέπει να συνδεθεί στην υπηρεσία gov.gr

Σύνδεσμος εγγραφής σε Προσωπικό Ιατρό:

https://www.gov.gr/upourgeia/upourgeiougeias/ugeias/eggraphe-se-prosopiko-iatro

Είσοδος στο Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας

Ο πολίτης μπορεί να συνδεθεί στην υπηρεσία με :
• Είσοδος με κωδικούς TaxisNet και OTP
• Είσοδος με κωδικούς Α.Η.Φ.Υ.
• Είσοδος με eiDAS (αφορά ευρωπαίους πολίτες)

Στην συνέχεια, ο πολίτης πατώντας «Είσοδος στην Υπηρεσία», μεταφέρεται στη σελίδα επιλογής φορέα με τον οποίο θα αυθεντικοποιηθεί στην εφαρμογή Είσοδος στο Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (2/3)

Αφού επιλεγεί ο επιθυμητός φορέας, ο πολίτης συνεχίζει τη διαδικασία της αυθεντικοποίησης, όπου στην περίπτωση επιλογής μέσω TaxisNet, απαιτείται η δήλωση του κινητού του πολίτη στο ΕΜΕπ.

Μόλις ο πολίτης ολοκληρώσει τη διαδικασία της αυθεντικοποίησης λαμβάνει SMS, με τον κωδικό επιβεβαίωσης τον οποίο πρέπει να συμπληρώσει στην εφαρμογή και να πατήσει «Επιβεβαίωση»

Στην συνέχεια, θα πρέπει να συμπληρώσει τον ΑΜΚΑ του ή τον ΑΜΚΑ του ασφαλιστικά εξαρτώμενου μέλους

Όταν ο πολίτης πατήσει «Είσοδος», θα εμφανιστεί μία σύνοψη των στοιχείων του, και αφού ελέγξει την ορθότητά τους, επιλέγει «Επιβεβαίωση»

Στη συνέχεια ο πολίτης πατώντας «Ατομικά Στοιχεία», έχει τη δυνατότητα να επεξεργαστεί τα προσωπικά του στοιχεία όπως τη διεύθυνση και τα στοιχεία επικοινωνίας.

Τέλος, μπορεί να αποθηκεύσει τις αλλαγέςεπιλέγοντας «Αποθήκευση Αλλαγών»

Στη συνέχεια ο πολίτης πατώντας «Ατομικά Στοιχεία», έχει τη δυνατότητα να επεξεργαστεί τα στοιχεία επικοινωνίας του όπως το κινητό
τηλέφωνο ή το email

Αφού πληκτρολογήσει τον αριθμό τηλεφώνου του ή το email του πατάει «Επιβεβαίωση» του τρόπου που επέλεξε, και στη συνέχεια
λαμβάνει σε sms ή σε email έναν τετραψήφιο κωδικό που πρέπει να καταχωρήσει στο νέο παράθυρο που άνοιξε αυτόματα.

Τέλος, αφού ολοκληρωθεί η επιβεβαίωση, επιλέγει «Αποθήκευση αλλαγών».

Μεταβολή Στοιχείων Επικοινωνίας

Ενεργοποίηση Άυλης Συνταγογράφησης

Συστήνεται, ο πολίτης εφόσον το επιθυμεί να ενεργοποιήσει την άυλη συνταγογράφηση.

Επιλέγοντας το κουμπί «Άυλη Συνταγογράφηση» μεταβαίνει στη σχετική σελίδα.

Στη συνέχεια πρέπει να επιλέξει «Επιθυμώ Άυλη Συνταγογράφηση».

Ο πολίτης συμπληρώνει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου ή το email και στη συνέχεια πατάει «Επιβεβαίωση».

Στη συνέχεια ανοίγει αυτόματα νέο παράθυρο στο οποίο εισάγει το τετραψήφιο PIN που έλαβε στο κινητό ή στο email και τέλος πατάει «ΟΚ»

Δείτε εδώ: Πώς η μείωση στις ασφαλιστικές εισφορές φέρνει μεγαλύτερο φόρο

Όταν ο πολίτης πατήσει «Εφαρμογή Προσωπικού Ιατρού», θα εμφανιστούν τα προσωπικά του στοιχεία στην ενότητα «Στοιχεία Προσώπου».

Στην ενότητα «Προσωπικός Ιατρός», πατώντας το κουμπί «Εγγραφή σε Προσωπικό Ιατρό», ο πολίτης μπορεί να αναζητήσει και να εγγραφεί σε προσωπικό ιατρό σύμφωνα με τα στοιχεία της διεύθυνσής του, επιλέγοντας από μία λίστα διαθέσιμων ιατρών.

Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία επιτυχώς, εμφανίζονται τα στοιχεία του προσωπικού ιατρού που ο πολίτης έχει εγγραφεί.

Επίσης, με την ολοκλήρωση της εγγραφής εκδίδονται και οι κωδικοί Α.Η.Φ.Υ. με τους οποίους δίνεται η πρόσβαση στον Α.Η.Φ.Υ. του πολίτη, ενώ στην περίπτωση που ο πολίτης έχει ενεργοποιημένη την Άυλη Συνταγογράφηση, οι κωδικοί Α.Η.Φ.Υ. αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο κινητό ή/και στο email που είναι καταχωρημένα.

Πληροφορίες Προσωπικού Ιατρού

Σε περίπτωση που ο πολίτης είναι εγγεγραμμένος σε ιατρό της Π.Φ.Υ. και επιθυμεί να έχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Μονάδα Υγείας του προσωπικού του ιατρού, πατώντας το κουμπί «Πληροφορίες Μονάδας Υγείας» εμφανίζεται παράθυρο με τις πληροφορίες της Μονάδας Υγείας

Υπάρχει αντίστοιχο κουμπί «Πληροφορίες Ιατρού», το οποίο εμφανίζει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον προσωπικό ιατρό του πολίτη σε περίπτωση που είναι εγγεγραμμένος σε ιδιώτη ιατρό.

Αλλαγή Προσωπικού Ιατρού

Σε περίπτωση που ο πολίτης επιθυμεί να αλλάξει προσωπικό ιατρό, πατώντας το κουμπί «Αλλαγή Προσωπικού Ιατρού», εμφανίζεται λίστα με τους διαθέσιμους ιατρούς βάσει της Διεύθυνσης που έχει δηλωθεί από τον πολίτη στο αντίστοιχο πεδίο.

Αν δεν υπάρχουν καταχωρημένα αυτά τα στοιχεία, εμφανίζεται αντίστοιχο ενημερωτικό μήνυμα.

Η λίστα αυτή εμφανίζει για κάθε ιατρό Ονοματεπώνυμο, την Μονάδα Υγείας στην οποία ανήκει ή Ιδιώτης αν πρόκειται για Ιδιώτη, την Ειδικότητα, την Πόλη, Διεύθυνση και Τηλέφωνο.

Επιλέγοντας τον ιατρό που επιθυμεί ο πολίτης και στην συνέχεια την «Επιλογή Προσωπικού Ιατρού» εμφανίζεται η βεβαίωση εγγραφής του στον επιλεγμένο προσωπικό ιατρό.

Η εγγραφή στον συγκεκριμένο ιατρό, έχει ολοκληρωθεί αφού πλέον στην ενότητα «Προσωπικός Ιατρός» εμφανίζονται τα στοιχεία του.

Επίσης, με την ολοκλήρωση της εγγραφής εκδίδονται και οι κωδικοί Α.Η.Φ.Υ. (σε περίπτωση που ο πολίτης δεν έχει ήδη) με τους οποίους δίνεται η πρόσβαση στον Α.Η.Φ.Υ. του πολίτη, ενώ στην περίπτωση που ο πολίτης έχει ενεργοποιημένη την Άυλη Συνταγογράφηση, οι κωδικοί Α.Η.Φ.Υ. αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο κινητό ή/και στο e-mail που είναι καταχωρημένα.

Προσωπικός Ιατρός Προστατευόμενων Μελών

Στην περίπτωση που ο πολίτης έχει και προστατευόμενα μέλη, τότε εμφανίζονται και τα προσωπικά στοιχεία αυτών, όπως και πληροφορίες σχετικά με τον προσωπικό ιατρό του προστατευόμενου μέλους, στην ενότητα «Στοιχεία Προστατευόμενων Μελών».

Στην περίπτωση των ανήλικων μελών, εμφανίζονται στην ίδια οθόνη και τα στοιχεία του ενήλικα επικοινωνίας, ο οποίος έχει ανατεθεί στον ανήλικο.

Σύνοψη πληροφοριών

Όταν ο πολίτης πατήσει «Με μια ματιά», προβάλλονται οι εξής πληροφορίες:

• Ανακοινώσεις
• Πληροφορίες Προσωπικού Ιατρού
• Άυλη Συνταγογράφηση
• Τα ραντεβού μου

Στο πλαίσιο «Ανακοινώσεις» εμφανίζονται οι ενημερώσεις τόσο σχετικά με το σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (Π.Φ.Υ.) όσο και
γενικές ενημερώσεις

Στο πλαίσιο «Πληροφορίες Προσωπικού Ιατρού» εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες που αφορούν τον Προσωπικό Ιατρό

Στο πλαίσιο «Τα ραντεβού μου» προβάλλονται συνοπτικά μόνο τα ραντεβού που έχει κλείσει ο πολίτης και δεν έχει παρέλθει η ημερομηνία τους

Αδυναμία Εγγραφής λόγω μη πιστοποιημένου αριθμού κινητού

Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν έχει πιστοποιημένο αριθμό κινητού μπορεί:

1. να πιστοποιήσει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου με έναν από τους δύο παρακάτω τρόπους (και στη συνέχεια να εγγραφεί στον Προσωπικό Ιατρό μέσω της πλατφόρμας):

• Να εισέλθει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ) (notify.gov.gr) να δηλώσει τον αριθμό του και να προσέλθει σε ΚΕΠ για την ολοκλήρωση της διαδικασίας

• Να δηλώσει τον αριθμό του μέσω της εφαρμογής e-banking της τράπεζας του ή να προσέλθει σε κάποιο φυσικό κατάστημα της τράπεζας για την δήλωση

2. να εγγραφεί σε Προσωπικό Ιατρό αυτοπροσώπως σε δομή υγείας Π.Φ.Υ., σε προσωπικό ιατρό ή σε φαρμακείο, φέροντας μαζί του, τον ΑΜΚΑ του και προς απλή επίδειξη, έγγραφο ταυτοποίησης (π.χ. Δελτίο Ταυτότητας) ή φωτοαντίγραφο. Αδυναμία Εγγραφής λόγω μη πιστοποιημένου αριθμού κινητού

πολίτης μην έχοντας αριθμό κινητού τηλεφώνου μπορεί ελεύθερα να εισέλθει στην πλατφόρμα (απαιτούνται μόνο κωδικοί TaxisNet) για να έχει πρόσβαση στον Α.Η.Φ.Υ. και μπορεί κανονικά να προγραμματίσει το ραντεβού του σε Προσωπικό Ιατρό.

Exit mobile version