Τέλος το χάρτινο εισιτήριο – Πώς θα μπαίνουμε στο Μετρό

Οι επιβάτες στα ΜΜΜ περνούν στη νέα ψηφιακή εποχή με τη χρήση τραπεζικής κάρτας ή ηλεκτρονικού πορτοφολιού.

Σε μία νέα ψηφιακή εποχή για τις παρεχόμενες υπηρεσίες μετακίνησης προς το επιβατικό κοινό μπαίνουν οι Συγκοινωνίες Αθηνών με την εναλλακτική δυνατότητα χρήσης τραπεζικής κάρτας για επιβίβαση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Προ των πυλών βρίσκεται η επέκταση του συστήματος ανέπαφων πληρωμών σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ.

Αυτήν τη στιγμή, οι επιβάτες, εκτός από ATH.ENA Ticket ή ATH.ENA Card, μπορούν να χρησιμοποιούν τραπεζική κάρτα ή τις κάρτες στις ενεργοποιημένες συσκευές τους (smartphone ή smartwatch) για να επιβιβασθούν σε λεωφορεία των γραμμών Express του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (Χ93, Χ95, Χ96, Χ97).

Δείτε ακόμα: Μετρό: Μέχρι τις 2 το πρωί κάθε Παρασκευή και Σάββατο

Τέλος το χάρτινο εισιτήριο – Πώς θα μπαίνουμε στο Μετρό

Οι επιβάτες που κινούνται από και προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, μπορούν πλέον εναλλακτικά να πληρώνουν το εισιτήριο ανέπαφα, περνώντας την τραπεζική τους κάρτα, πάνω από τα επικυρωτικά μηχανήματα λεωφορείων με τη σχετική ένδειξη των ανέπαφων συναλλαγών.

Ο εξοπλισμός που έχει εγκατασταθεί στα επιλεγμένα λεωφορεία δέχεται την κάρτα ή το ψηφιακό πορτοφόλι και χρεώνει την αξία της διαδρομής στον λογαριασμό του επιβάτη.

Με την εφαρμογή της χρήσης τραπεζικών καρτών για την επιβίβαση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, το επιβατικό κοινό δεν θα χρειάζεται:

-Να προμηθευτεί εισιτήριο μέσω των εκδοτηρίων ή των εκδοτικών μηχανημάτων (ΑΜΕΚ).

-Να γνωρίζει τα διαθέσιμα προϊόντα μετακίνησης για να επιλέξει το κατάλληλο. Το σύστημα στην πλήρη ανάπτυξη του θα χρεώνει στον επιβάτη το πιο οικονομικό προϊόν κομίστρου, με βάση τις μετακινήσεις του. Μία εξαιρετικά χρηστική λειτουργία για τους επιβάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με το σύστημα μετακινήσεων της Αθήνας, όπως οι επισκέπτες από άλλες πόλεις και οι τουρίστες.

-Να αναζητήσει σημεία πώλησης ή να περιμένει σε ουρές για την αγορά εισιτηρίου, προκειμένου να μετακινηθεί με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Δείτε ακόμα: Μετρό: Πώς θα επεκταθεί η «κόκκινη» γραμμή 2

Exit mobile version