Το να βρείτε τις κλήσεις και τα πρόστιμα που έχει επιβληθεί στο όχημά σας μπορεί να φαίνεται περίπλοκη διαδικασία, καθώς η πληροφορία δεν εμφανίζεται πάντα άμεσα στα κεντρικά συστήματα.
Ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η βεβαίωση της παράβασης, το πρόστιμο μπορεί να φαίνεται στην υπηρεσία που το εξέδωσε, στο gov.gr ή στο myAADE.
Ακολουθεί ένας αναλυτικός οδηγός που εξηγεί πού πρέπει να αναζητήσετε κάθε πληροφορία και τι ακριβώς εμφανίζεται σε κάθε υπηρεσία.
Η πρώτη και πιο βασική πηγή ενημέρωσης είναι η υπηρεσία που επέβαλε την κλήση.
Οι δήμοι καταγράφουν όλες τις παραβάσεις στάθμευσης στα δικά τους συστήματα, διατηρώντας μητρώα στα οποία φαίνονται όλες οι κλήσεις που έχουν εκδοθεί. Αν η κλήση είναι πρόσφατη, το πιθανότερο είναι να εμφανίζεται μόνο εκεί. Αντίστοιχα, η Τροχαία μπορεί να σας ενημερώσει για τυχόν τροχαίες παραβάσεις με βάση τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος ή το ΑΦΜ του ιδιοκτήτη. Σε αυτό το αρχικό στάδιο, πριν μεταφερθούν στα ηλεκτρονικά συστήματα, οι κλήσεις είναι ορατές μόνο από τις αντίστοιχες υπηρεσίες.
Δείτε εδώ τα αυτοκίνητα που μπαίνουν ελεύθερα στον δακτύλιο

Όταν το πρόστιμο έχει περάσει στο κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα, μπορείτε να το αναζητήσετε εύκολα μέσω του gov.gr. Μέσα από την ενότητα “Μεταφορές και Οχήματα” και στην κατηγορία “Πρόστιμα τροχαίας και παραβάσεις στάθμευσης”, μετά από είσοδο με τους κωδικούς myAADE, εμφανίζονται όλες οι παραβάσεις που έχουν ήδη βεβαιωθεί ηλεκτρονικά. Το gov.gr είναι ιδανικό για τον έλεγχο προστίμων που έχουν ολοκληρώσει το πρώτο στάδιο διαχείρισης και έχουν περαστεί στο ενιαίο σύστημα καταγραφής.
Σε πιο προχωρημένο στάδιο, όταν το πρόστιμο έχει μεταφερθεί στην εφορία ως φορολογική οφειλή, τότε μπορείτε να το εντοπίσετε μέσω της πλατφόρμας myAADE. Στην ενότητα «Οφειλές, πληρωμές και επιστροφές» και ειδικότερα στα «Στοιχεία οφειλών εκτός ρύθμισης», εμφανίζονται όλα τα πρόστιμα που έχουν βεβαιωθεί ως οφειλές. Εκεί θα βρείτε το ποσό που οφείλεται, την ημερομηνία βεβαίωσης και τη δυνατότητα έκδοσης Ταυτότητας Οφειλής για πληρωμή μέσω τράπεζας ή web banking.
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι εμφανίζεται και τι δεν εμφανίζεται σε κάθε σύστημα.
Στο myAADE φαίνονται μόνο οι κλήσεις που έχουν βεβαιωθεί ως φορολογικές οφειλές: ηλεκτρονικά πρόστιμα, παραβάσεις από κάμερες ή πρόστιμα δήμων και Τροχαίας που δεν πληρώθηκαν εγκαίρως και πέρασαν στην ΑΑΔΕ. Από την άλλη, οι «φρέσκες» κλήσεις δεν εμφανίζονται άμεσα στα κεντρικά συστήματα. Παραμένουν για ένα διάστημα μόνο στα συστήματα του δήμου που τις εξέδωσε ή της Τροχαίας και ενημερώνονται σε επόμενο στάδιο.
Συνοψίζοντας, η αναζήτηση ενός προστίμου απαιτεί να γνωρίζετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία βεβαίωσης. Οι πρόσφατες κλήσεις φαίνονται μόνο στις αρχές που τις εξέδωσαν, οι ηλεκτρονικά καταχωρημένες στο gov.gr και οι βεβαιωμένες ως οφειλές στο myAADE. Με αυτόν τον οδηγό, μπορείτε να εντοπίσετε εύκολα κάθε πρόστιμο και να αποφύγετε καθυστερήσεις ή πρόσθετες επιβαρύνσεις.
Δείτε εδώ 7 tips που μπορεί να σου σώσουν την ζωή όταν οδηγείς στην βροχή







![Πόσο ρεύμα καίει: Θερμοσίφωνας, κλιματιστικό ή αερόθερμο; [Υπολογισμός σε Ευρώ]](https://e-howto.gr/wp-content/uploads/2025/12/aircondition3-280x210.jpg)





