Πώς δίνω πρόσβαση σε λογαριασμούς Facebook, Instagram και Google Ads;

Πώς δίνω πρόσβαση σε λογαριασμούς Meta Business Manager & Google Ads;

Περιεχόμενα

Οι καμπάνιες προώθησης σε Facebook, Instagram και Google μπορούν να παίξουν σπουδαίο ρόλο στην ψηφιακή προβολή της επιχείρησής σου.

Μέσα από πλατφόρμες όπως το Meta Business Manager και τον λογαριασμό σου στα Google Ads, μπορείς να διαχειριστείς τις εκστρατείες προώθησης εύκολα και αποτελεσματικά. Όμως, συνήθως η διαχείριση πρέπει να γίνεται από επαγγελματίες marketers ή agencies που ξέρουν τη δουλειά.

Γι’ αυτό, θα χρειαστεί να τους δώσεις πρόσβαση στους λογαριασμούς του brand σου.

Πώς δίνω πρόσβαση σε λογαριασμό Google Ads – Βήμα προς βήμα

Και τώρα ήρθε η ώρα να σε βοηθήσουμε με μια άλλη πολύ σημαντική πλατφόρμα για την προώθηση της επιχείρησής σου.

Μιλάμε για τον λογαριασμό σου στο Google Ads, δηλαδή τις διαφημίσεις Google. Πρόκειται για την πλατφόρμα από την οποία γίνεται διαχείριση των διαφημιστικών σου εκστρατειών στη μηχανή αναζήτησης της Google.

Παρακάτω ακολουθεί βήμα προς βήμα η διαδικασία του πώς δίνεις πρόσβαση σε λογαριασμό Google Ads:

Μπες στο Google Ads account σου και πάτα το εικονίδιο του Διαχειριστή (Admin), που απεικονίζει ένα γρανάζι.

Κάνε κλικ στην επιλογή Πρόσβαση και ασφάλεια (Access and security). Στο παράθυρο που εμφανίζεται, πάτα το μπλε κουμπάκι με το σύμβολο του «συν» (+).

Συμπλήρωσε το e-mail του ατόμου στο οποίο θα δώσεις την πρόσβαση.

Στη συνέχεια, διάλεξε τον τύπο ή το επίπεδο πρόσβασης που θα του δώσεις. Υπάρχουν 5 βασικά επίπεδα πρόσβασης σε ένα Google Ads account: e-mail only access (δυνατότητα λήψης e-mails χωρίς δυνατότητα παρέμβασης ή επεξεργασίας), billing access (επίσης χωρίς δυνατότητα επεξεργασίας αλλά με δυνατότητες διαχείρισης πληρωμών και χρεώσεων), read only access (δυνατότητα προβολής εκστρατειών, ad groups, αναφορών, απόδοσης κ.λπ. χωρίς δυνατότητα επεξεργασίας), standard access (δυνατότητα διαχείρισης εκστρατειών και δημιουργίας διαφημίσεων), admin access (πλήρης έλεγχος του λογαριασμού).

Κάνε κλικ στην επιλογή Αποστολή πρόσκλησης.

Όταν ο χρήστης αποδεχθεί την πρόσκλησή σου μέσω e-mail, θα λάβεις μια ειδοποίηση στον λογαριασμό σου. Αν, πάντως, για οποιονδήποτε λόγο χρειαστεί να ανακαλέσεις την πρόσκληση, μπορείς να πατήσεις Ανάκληση (Revoke), στη στήλη Ενέργειες (Actions).

Πώς δίνω πρόσβαση στο Meta Business Manager – Βήμα προς βήμα

Το Meta Business Manager είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο διαχείρισης των στοιχείων της επιχείρησής σου (assets) σε Facebook και Instagram, συμπεριλαμβανομένων των διαφημιστικών λογαριασμών, των σελίδων Facebook και Instagram και άλλων εφαρμογών.

Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, από το πώς να δώσεις σε κάποιον πρόσβαση στον λογαριασμό σου στο Meta Business Manager, για επιτυχημένη διαχείριση εκστρατειών στις σελίδες του Facebook και του Instagram:

Πήγαινε στις Ρυθμίσεις Επιχείρησης (Business Settings).

Στην ενότητα Χρήστες (Users), πάτα την επιλογή Άτομα (People).

Διάλεξε την επιλογή Προσκαλέστε Άτομα.

Συμπλήρωσε το e-mail του ατόμου που θέλεις να προσθέσεις στο Meta Business Manager και πάτα Επόμενο.

Έπειτα, επίλεξε το είδος της πρόσβασης που θέλεις να δώσεις στο συγκεκριμένο άτομο.

Υπάρχουν δύο βασικά επίπεδα πρόσβασης στο Meta Business Manager: η μερική πρόσβαση, όπου το άτομο μπορεί να εκτελεί μόνο τις εργασίες που τού έχουν ανατεθεί και να εργάζεται μόνο σε συγκεκριμένα επιχειρησιακά assets, και η πλήρης πρόσβαση ή πρόσβαση διαχειριστή (admin), όπου το άτομο μπορεί να διαχειρίζεται τα πάντα (ρυθμίσεις, άτομα, επιχειρησιακά στοιχεία, εργαλεία, προσβάσεις κ.λπ.). Μόλις επιλέξεις είδος πρόσβασης, πάτα Επόμενο.

Επίλεξε το επιχειρησιακό στοιχείο – π.χ. Instagram account, σελίδα ή λογαριασμό διαφημίσεων στο Facebook (Facebook ad account) κ.λπ. – που θέλεις να εκχωρήσεις και διάλεξε τον τύπο της πρόσβασης. Πάτα Πρόσκληση.

Πάτα Αποστολή αιτήματος. Το άτομο στο οποίο θέλεις να δώσεις πρόσβαση θα λάβει την πρόκληση στο e-mail του.

Πρόσβαση σε Meta Business Manager & Google Ads: Tips & best practices για μεγαλύτερη ασφάλεια

Όταν δίνεις πρόσβαση σε λογαριασμούς Meta Business Manager και Google Ads, είναι σημαντικό να ακολουθείς τις καλύτερες πρακτικές για τη διατήρηση της ασφάλειας των accounts σου.

Πάμε, λοιπόν, να δούμε μερικά χρήσιμα tips για να εξασφαλίσεις ότι δε θα αντιμετωπίσεις απρόοπτα ή επικίνδυνα σενάρια:

Μην εγκρίνεις αιτήματα από άγνωστους χρήστες, καθώς μπορεί να πρόκειται για ψεύτικα προφίλ.

Να θυμάσαι ότι το Facebook δε ζητά ποτέ πρόσβαση σε μια σελίδα. Αν σου συμβεί κάτι τέτοιο, τότε πρόκειται για απάτη, οπότε καλό είναι να απορρίψεις το αίτημα.

Αφαίρεσε από τον λογαριασμό ανενεργούς χρήστες.

Δώσε το ελάχιστο επίπεδο πρόσβασης που απαιτείται για κάθε χρήστη. Μη δίνεις πρόσβαση επιπέδου admin, εκτός αν είναι απολύτως απαραίτητο.

Κάνε τακτικούς ελέγχους στον λογαριασμό σου για να διαπιστώσεις αν είναι όλα όπως πρέπει με το διαφημιστικό σου budget ή με τις διαφημίσεις σου.

Ενεργοποίησε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων (2 Factor Authentication) για ένα πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας.

Δείτε ακόμα: iPhone 16: Πότε έρχεται στην Ελλάδα και πόσο θα κοστίσει

Exit mobile version