Ένα από τα κοινά αντικείμενα που χρησιμοποιούμε καθημερινά, είναι οι πετσέτες μπάνιου.
Όσοι είστε παρατηρητικοί, μάλλον έχετε παρατηρήσει πως οι περισσότερες πετσέτες έχουν διακριτικές λωρίδες -συνήθως κοντά στη μία ή και στις δύο άκρες τους- ωστόσο ίσως να μη γνωρίζετε ποια ακριβώς είναι η χρησιμότητα τους.
Αυτές οι λωρίδες, οι οποίες αποκαλούνται «body borders», και εκ πρώτης όψεως φαίνονται σαν ένα διακοσμητικό στοιχείο, δεν είναι καθόλου τυχαίες, αφού διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη δομή, στην αντοχή και την αισθητική των πετσετών.
Τις περισσότερες φορές, οι ποιοτικές πετσέτες έχουν πιο ενισχυμένες λωρίδες, πράγμα που αποτελεί και ένδειξη για την ποιότητα και την υψηλή αντοχή της πετσέτας. Παραδείγματος χάριν, οι πολυτελείς πετσέτες είναι φτιαγμένες από λωρίδες που όχι μόνο είναι καλαίσθητες, αλλά και εξαιρετικά ανθεκτικές, αφού αποτελούνται από ίνες μπαμπού ή αιγυπτιακό βαμβάκι.
Δείτε ακόμα: Τα «μυστικά» πλυσίματος για απαλές και αφράτες πετσέτες
Οι άγνωστοι λόγοι που οι πετσέτες έχουν λωρίδα
Δομή
Ο βασικός λόγος που οι πετσέτες έχουν λωρίδα είναι για να ενισχυθεί η φόρμα και η δομή τους. Η λωρίδα έχει συνήθως πιο πυκνή ύφανση (ισχυρές ίνες), αποτρέποντας την αποσύνθεση του υφάσματος, κατά την διάρκεια των συχνών πλύσεων.
Συνεπώς, οι λωρίδες έχουν την ιδιότητα της μεγαλύτερης απορροφητικότητα και το πιο γρήγορου στεγνώματος, προστατεύοντας έτσι τις ίνες από το να ξεχειλώσουν ή να ξεφτίσουν τελείως.
«Σημάδι» διπλώματος
Ίσως να μην έχει περάσει από το μυαλό σας, αλλά οι λωρίδες λειτουργούν και ως «σημάδι» για να διπλώνουμε ομοιόμορφα τις πετσέτες, και αναφερόμαστε κυρίως στα ξενοδοχεία.
Επιπλέον, για τα νοικοκυριά που έχουν πολλές παρόμοιες πετσέτες, οι λωρίδες μπορούν να βοηθήσουν στον διαχωρισμό τους, δηλαδή διαφορετική πετσέτα για κάθε μέλος της οικογένειας.
Αισθητική και στυλ
Φυσικά, η λωρίδα στις πετσέτες εξυπηρετεί και αισθητικούς σκοπούς. Αρκετοί σχεδιαστές χρησιμοποιούν αυτή την αισθητική «πινελιά» για να προσδώσουν στυλ. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που κυκλοφορούν στο εμπόριο πετσέτες με διαφορετικά χρώματα, μοτίβα, σχέδια ή ακόμα και λογότυπα. Έτσι για παράδειγμα μια λωρίδα στην πετσέτα μπορεί να αναδεικνύει το brand μιας εταιρείας.
Δείτε ακόμα: Κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε πετσέτες;