Google Quick View: Τι είναι και πως θα μας βοηθήσει με την μαγειρική!

Η αναζήτηση στο Google θα αποκτήσει ένα νέο χαρακτηριστικό ειδικά για μαγειρική! Με στόχο να βοηθήσει και τους χρήστες και τους δημιουργούς περιεχομένου

Google Quick View: Η Google πειραματίζεται με ένα νέο χαρακτηριστικό που ονομάζεται ‘Quick View’, το οποίο αφορά ειδικά τους λάτρεις της μαγειρικής!

Το Quick View, όπως υποδηλώνει και το όνομά του, επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση συνταγές απευθείας μέσα από τα αποτελέσματα της αναζήτησης, χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτονται εξωτερικές ιστοσελίδες. Η λειτουργία, που επί του παρόντος βρίσκεται σε περιορισμένη δοκιμαστική φάση, εμφανίζει ένα κουμπί ‘quick view’ για ορισμένες συνταγές.

Για παράδειγμα, η αναζήτηση για μια συνταγή για μπισκότα σοκολάτας μπορεί να εμφανίσει μια επιλογή γρήγορης προβολής για την συνταγή των μπισκότων του Preppy Kitchen. Κάνοντας κλικ σε αυτό το κουμπί, οι χρήστες μπορούν να δουν ολόκληρη τη συνταγή, συμπεριλαμβανομένων των συστατικών, των φωτογραφιών και των οδηγιών βήμα-προς-βήμα, όλα χωρίς να εγκαταλείψουν το Google Search.

Μια εκπρόσωπος της Google επιβεβαίωσε το πείραμα μιλώντας στο μέσο The Verge, τονίζοντας ότι η λειτουργία αυτή έχει σχεδιαστεί για να συνδέει τους χρήστες με υψηλής ποιότητας, χρήσιμες πληροφορίες, ενώ παράλληλα υποστηρίζει το ευρύτερο οικοσύστημα του διαδικτύου. Για να το καταφέρει αυτό, η εταιρεία έχει συνεργαστεί με έναν επιλεγμένο αριθμό δημιουργών συνταγών και έχει συνάψει συμφωνίες μαζί τους, για να χρησιμοποιεί το περιεχόμενό τους. Ο στόχος είναι να δοκιμαστούν οι δυνατότητες νέων εμπειριών που είναι επωφελείς τόσο για τους χρήστες όσο και για τους δημιουργούς περιεχόμενου.

Φυσικά, η νέα αυτή πρωτοβουλία αναδεικνύει μια ευρύτερη τάση στη στρατηγική της Google. Η εταιρεία στοχεύει στη διατήρηση των χρηστών στην πλατφόρμα της για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Όπως συμβαίνει και με τις AI περιγραφές που έχουν γίνει διαθέσιμες στο εξωτερικό, οι οποίες συνοψίζουν πληροφορίες από διάφορες ιστοσελίδες χωρίς να απαιτείται από τους χρήστες να επισκεφθούν τους εν λόγω ιστότοπους, η λειτουργία ‘Quick View’ ομοίως, κρατάει τους χρήστες στην σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Προφανώς, αυτή η αλλαγή θα μπορούσε να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην επισκεψιμότητα στο διαδίκτυο, ιδίως για τις σελίδες συνταγών, που συχνά βασίζονται στους επισκέπτες από τις μηχανές αναζήτησης. Επομένως, μένει να δούμε ποια θα είναι η κατάληξη του πειράματος.

Exit mobile version