Τι είναι το Google Business Profile;
Το Google Business Profile, παλαιότερα γνωστό ως Google My Business (GMB), είναι ένα δωρεάν διαδικτυακό εργαλείο που παρέχεται από την Google και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται την παρουσία τους στο διαδίκτυο στην Αναζήτηση και στους Χάρτες Google. Λειτουργεί ως ψηφιακός κόμβος, όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να προβάλουν τις πληροφορίες τους, να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες και να βελτιώσουν την προβολή τους στο διαδίκτυο.
Ο πρωταρχικός σκοπός του GMB είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης και να προσελκύσουν νέους πελάτες. Δημιουργώντας και βελτιστοποιώντας το προφίλ τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να παρέχουν βασικές λεπτομέρειες όπως το όνομα, τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου, τον ιστότοπο, τις ώρες λειτουργίας και τις κριτικές πελατών. Αυτές οι πληροφορίες εμφανίζονται ευδιάκριτα όταν οι δυνητικοί πελάτες αναζητούν σχετικά προϊόντα ή υπηρεσίες στην περιοχή τους.
Μέσα από το εταιρικό προφίλ της Google, οι επιχειρήσεις μπορούν να ανεβάζουν φωτογραφίες, βίντεο και αναρτήσεις για να επισημάνουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις ειδικές προσφορές τους. Αυτό το περιεχόμενο πολυμέσων βοηθά στην προσέλκυση πελατών και τους παρέχει μια οπτική αναπαράσταση της επιχείρησης. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν να ανταποκριθούν σε κριτικές και ερωτήματα πελατών, ενισχύοντας το αίσθημα εμπιστοσύνης και επιδεικνύοντας τη δέσμευσή τους στην εξυπηρέτηση πελατών.
Διαχειρίζοντας ενεργά το επιχειρηματικό προφίλ Google, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την προβολή τους στο διαδίκτυο, καθώς αυξάνει την πιθανότητα εμφάνισης στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης και στα Google Maps. Αυτή η αυξημένη ορατότητα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό και να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες που αναζητούν ενεργά τις προσφορές τους.
Γιατί πρέπει να έχετε προφίλ στο Google Business Profile
Τώρα που γνωρίζετε τι είναι το Google My Business, είναι εύλογο να αναρωτιέστε εάν η κατοχή ενός εταιρικού προφίλ Google προσφέρει πολλά οφέλη για τις επιχειρήσεις. Γιατί λοιπόν να αποκτήσετε εταιρικό προφίλ στο Google;
- Δωρεάν υπηρεσία: Το επιχειρηματικό προφίλ Google είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχεται από την Google, καθιστώντας το προσβάσιμο σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και προϋπολογισμού. Όλοι μπορούν να αποκτήσουν Google My Business δωρεάν.
- Διαχείριση πληροφοριών: Με ένα εταιρικό προφίλ Google, έχετε τον έλεγχο των πληροφοριών που εμφανίζονται για την επιχείρησή σας. Μπορείτε να διασφαλίσετε ότι εμφανίζονται ακριβείς λεπτομέρειες, όπως το όνομα, η διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου και ο ιστότοπός σας, βοηθώντας τους πιθανούς πελάτες να βρουν και να επικοινωνήσουν μαζί σας εύκολα.
- Αλληλεπίδραση με τον πελάτη: Η πλατφόρμα σάς επιτρέπει να αλληλεπιδράτε απευθείας με τους πελάτες σας. Μπορείτε να απαντάτε σε κάθε κριτική Google My Business, να απαντάτε σε ερωτήσεις και να συμμετέχετε σε συζητήσεις, δείχνοντας τη δέσμευσή σας στην εξυπηρέτηση πελατών και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης με το κοινό σας.
- Βελτιστοποίηση: Τα Εταιρικά Προφίλ Google είναι βελτιστοποιημένα για τις μηχανές αναζήτησης. Παρέχοντας σχετικές και ενημερωμένες πληροφορίες, αυξάνετε τις πιθανότητες εμφάνισης της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης, βελτιώνοντας την προβολή σας στο διαδίκτυο.
- Ορατότητα φυσικής τοποθεσίας: Εάν έχετε μια φυσική τοποθεσία, ένα Εταιρικό προφίλ Google βοηθά τους δυνητικούς πελάτες να σας βρίσκουν εύκολα. Παρέχει τη διεύθυνσή σας, εμφανίζει την τοποθεσία σας στα Google Maps και προσφέρει ακόμη και οδηγίες, διευκολύνοντας τους ανθρώπους να επισκέπτονται την κατάστασή σας.
- Πρόσβαση σε στατιστικά: Η σύνδεση Google My Business παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τις αλληλεπιδράσεις και τις συμπεριφορές πελατών. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε δεδομένα όπως ο αριθμός των προβολών, τα ερωτήματα αναζήτησης και οι ενέργειες πελατών, επιτρέποντάς σας να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τις στρατηγικές μάρκετινγκ που έχετε.
- Καμπάνιες Google Ads: Η ενσωμάτωση του Εταιρικού προφίλ σας Google με το Google Ads σάς δίνει τη δυνατότητα να εκτελείτε διαφημιστικές καμπάνιες βάσει τοποθεσίας στους Χάρτες Google. Αυτή η δυνατότητα σάς επιτρέπει να προσεγγίσετε ένα ιδιαίτερα στοχευμένο τοπικό κοινό και να προσελκύσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στην επιχείρησή σας.
- Αυξημένη ορατότητα: Έχοντας ένα Εταιρικό προφίλ Google, η επιχείρησή σας αποκτά αυξημένη ορατότητα στην Αναζήτηση και στους Χάρτες Google. Αυτό βοηθά τους δυνητικούς πελάτες να ανακαλύψουν τις προσφορές σας και σας διακρίνει από τους ανταγωνιστές, προσελκύοντας τελικά περισσότερη προσοχή και πιθανούς πελάτες.
Πώς να δημιουργήσετε ένα επιχειρηματικό προφίλ Google;
Η δημιουργία ενός Εταιρικού προφίλ Google είναι μια απλή διαδικασία που μπορεί να γίνει με μερικά απλά βήματα.
- Επισκεφτείτε τον ιστότοπο του Google Business Profile: Μεταβείτε στον ιστότοπο του Google Business Profile (https://
www.google.com/ business/ ) και συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό σας Google. - Εισάγετε τα στοιχεία της επιχείρησής σας: Κάντε κλικ στο κουμπί “Διαχείριση τώρα” και δώστε το όνομα της επιχείρησής σας. Εάν η επιχείρησή σας είναι ήδη καταχωρημένη, επιλέξτε την από τις προτεινόμενες επιλογές. Εάν όχι, κάντε κλικ στην επιλογή “Προσθήκη της επιχείρησής σας στο Google”.
- Επιλέξτε την κατηγορία της επιχείρησής σας: Επιλέξτε την κατηγορία που αντιπροσωπεύει καλύτερα την επιχείρησή σας. Αυτό βοηθά την Google να κατανοήσει τις προσφορές σας και να εμφανίσει το προφίλ σας σε σχετικά ερωτήματα αναζήτησης.
- Προσθέστε στοιχεία τοποθεσίας: Εάν έχετε φυσική τοποθεσία, εισαγάγετε τη διεύθυνση της επιχείρησής σας. Εάν εργάζεστε σε περιοχή εξυπηρέτησης ή δεν έχετε φυσική βιτρίνα, μπορείτε να επιλέξετε να αποκρύψετε τη διεύθυνσή σας και να καθορίσετε τις περιοχές που εξυπηρετείτε.
- Καταχωρίστε τα στοιχεία επικοινωνίας: Εισάγετε τον αριθμό τηλεφώνου της επιχείρησής σας και τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας. Αυτές οι πληροφορίες επιτρέπουν στους πελάτες να επικοινωνούν εύκολα μαζί σας και να επισκέπτονται τον ιστότοπό σας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Επαληθεύστε το προφίλ της επιχείρησής σας
Για να επαληθεύσετε την επιχείρησή σας, η Google είτε θα σας στείλει μια ταχυδρομική επιστολή που περιέχει έναν κωδικό επαλήθευσης στη διεύθυνση της επιχείρησής σας, είτε θα παρέχει εναλλακτικές μεθόδους επαλήθευσης, όπως τηλέφωνο ή email. Ακολουθήστε τις οδηγίες για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία επαλήθευσης. Οι διαθέσιμες επιλογές επαλήθευσης ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με την επιχείρησή σας, την τοποθεσία και την πολιτική του Εταιρικού προφίλ Google. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Google μπορεί επίσης να ζητήσει άλλες πληροφορίες ή έγγραφα για να επαληθεύσει την ιδιοκτησία της επιχείρησης. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να επαληθεύσετε την ιδιοκτησία της επιχείρησής σας στο Google Business Profile.
Δείτε ακόμα: SEO: Πώς να χρησιμοποιήσετε το Google Search Console
Βελτιστοποίηση του επιχειρηματικού σας προφίλ
Μόλις ρυθμιστεί το εταιρικό προφίλ Google, είναι απαραίτητο να το εξατομικεύσετε προσθέτοντας περισσότερες πληροφορίες.
- Φωτογραφίες και βίντεο: Ανεβάστε εικόνες υψηλής ποιότητας που παρουσιάζουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τις εγκαταστάσεις και την ομάδα σας. Μπορούν επίσης να προστεθούν βίντεο για να προσφέρουν μια πιο καθηλωτική εμπειρία.
- Προσφορές και προωθήσεις: Επισημάνετε ειδικές προσφορές, εκπτώσεις ή προωθήσεις για να προσελκύσετε πελάτες και να τους ενθαρρύνετε να ασχοληθούν με την επιχείρησή σας.
- Δημοσιεύσεις: Δημιουργήστε τακτικά αναρτήσεις για να μοιράζεστε ενημερώσεις, ειδήσεις, εκδηλώσεις και ειδικές ανακοινώσεις. Αυτό βοηθά να διατηρήσετε το προφίλ σας φρέσκο και ενθαρρύνει την αφοσίωση των πελατών.
- Περιγραφή επιχείρησης: Δημιουργήστε μια συναρπαστική περιγραφή επιχείρησης που αντιπροσωπεύει με ακρίβεια την επωνυμία, τις αξίες και τα μοναδικά σημεία πώλησης. Αυτό δίνει στους πελάτες μια καλύτερη κατανόηση του τι προσφέρετε.
- Επιλογή της σωστής κατηγορίας: Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να επιλέγετε την σωστή κατηγορία ως προς την επιχείρησή σας και αυτό συμπεριλαμβάνει τις υποκατηγορίες.
- Έγκυρα στοιχεία: Θα πρέπει να διατηρείτε όλες τις πληροφορίες για την επιχείρησή σας 100% ακριβείς. Αυτό περιλαμβάνει την επωνυμία, τη διεύθυνση, καθώς και τον τηλεφωνικό αριθμό της εταιρείας και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο θεωρείτε πολύτιμο για την εμπειρία των ενδυνάμει πελατών σας.
- Κριτικές και αξιολογήσεις: Ενθαρρύνετε τους πελάτες να αφήνουν κριτικές στο προφίλ σας και να απαντούν σε αυτές αμέσως. Οι θετικές κριτικές δημιουργούν αξιοπιστία, ενώ η αντιμετώπιση αρνητικών σχολίων δείχνει τη δέσμευσή σας στην ικανοποίηση των πελατών.
Θυμηθείτε να διατηρείτε το προφίλ σας ενημερωμένο με ακριβείς πληροφορίες, να απαντάτε άμεσα σε ερωτήματα πελατών και να επικοινωνείτε τακτικά με το κοινό σας. Παρέχοντας ένα εξατομικευμένο και ενεργό εταιρικό προφίλ μέσα από το “Google my business ο λογαριασμός μου”, μπορείτε να κάνετε θετική εντύπωση στους δυνητικούς πελάτες και να προσελκύσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στην επιχείρησή σας.
Πώς να προσθέσετε την Επιχείρησή σας στο Google Maps
Η προσθήκη διεύθυνσης, αριθμού τηλεφώνου και πληροφοριών τοποθεσίας σε μια καταχώριση στο Google Maps είναι απαραίτητη, προκειμένου οι επιχειρήσεις να ενισχύσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο και να βελτιώσουν την ορατότητά τους στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν από το επίπεδο του Google Business Profile, καθώς είναι ενσωματωμένο στους Χάρτες Google. Το μόνο πράγμα που μπορεί να απαιτεί επιβεβαίωση στους πραγματικούς Χάρτες Google είναι η φυσική σας τοποθεσία, καθώς μερικές φορές μπορεί να υπάρχουν περισσότερες εταιρείες στην ίδια διεύθυνση ή πολύ απίθανο, αλλά η διεύθυνση που υποδεικνύεται από τους Χάρτες Google μπορεί να είναι λανθασμένη. Επομένως απαιτείται “μη αυτόματη” διόρθωση.
Για να προσθέσετε την επιχείρησή σας στους Χάρτες Google, η διαδικασία είναι στην πραγματικότητα πολύ απλή. Κατά τη ρύθμιση του προφίλ της επιχείρησής σας, επιλέξτε “Ναι” όταν σας ζητηθεί αν θέλετε να προσθέσετε μια τοποθεσία που μπορούν να επισκεφτούν οι πελάτες. Στην ενότητα “Προσθήκη τοποθεσίας”, εισαγάγετε τη σωστή και ενημερωμένη διεύθυνση. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την πλήρη διεύθυνση, την πόλη, τον ταχυδρομικό κώδικα και τη χώρα σας.
Πώς να χρησιμοποιήσετε το Google Business Profile για SEO
Η αποτελεσματική χρήση του Google Business Profile μπορεί να ωφελήσει σημαντικά τις προσπάθειες SEO μιας επιχείρησης. Ακολουθούν τρεις βασικές στρατηγικές.
- Στοχεύστε τις πληροφορίες σας: Κατά τη ρύθμιση ή τη διαχείριση της καταχώρισής του Google Business Profile, είναι σημαντικό να στοχεύετε τις πληροφορίες που παρέχετε. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση σχετικών λέξεων-κλειδιών στο όνομα, την περιγραφή και τις κατηγορίες της επιχείρησής σας. Ενσωματώστε λέξεις-κλειδιά που περιγράφουν με ακρίβεια τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την τοποθεσία σας. Για παράδειγμα, εάν είστε αρτοποιείο στην Αθήνα, συμπεριλάβετε όρους όπως “αρτοποιείο της Αθήνας” ή “φρεσκοψημένα προϊόντα στην Αθήνα” στην περιγραφή σας. Στοχεύοντας τις πληροφορίες σας με σχετικές λέξεις-κλειδιά, αυξάνετε την πιθανότητα εμφάνισης στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης.
- Διατηρήστε την ποιότητα των πληροφοριών: Για να βελτιστοποιήσετε την καταχώρισή σας στο επιχειρηματικό προφίλ Google για SEO, βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες που παρέχετε είναι ακριβείς, συνεπείς και πλήρεις. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα της επιχείρησής σας, η διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου (NAP) και άλλα στοιχεία είναι σωστά και συνεπή στην καταχώριση, τον ιστότοπο και άλλους διαδικτυακούς καταλόγους σας. Οι ανακριβείς ή ασυνεπείς πληροφορίες μπορούν να μπερδέψουν τις μηχανές αναζήτησης και τους πιθανούς πελάτες, επηρεάζοντας αρνητικά το SEO σας. Ενημερώνετε τακτικά την καταχώρισή σας με τυχόν αλλαγές, όπως ωράριο λειτουργίας, νέες υπηρεσίες ή ειδικές προσφορές. Αυτό δείχνει ότι η επιχείρησή σας είναι ενεργή και αξιόπιστη, βελτιώνοντας την κατάταξή σας στο SEO.
- Δημιουργήστε εμπιστοσύνη: Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τις μηχανές αναζήτησης και τους πιθανούς πελάτες είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του SEO. Ενθαρρύνετε τους ικανοποιημένους πελάτες να αφήνουν θετικές κριτικές στην καταχώρισή σας. Απαντήστε σε κριτικές, θετικές και αρνητικές, με επαγγελματικό και έγκαιρο τρόπο. Αυτό δείχνει ότι εκτιμάτε τα σχόλια και την αφοσίωση των πελατών. Επιπλέον, ανεβάστε φωτογραφίες και βίντεο υψηλής ποιότητας που αντιπροσωπεύουν με ακρίβεια την επιχείρησή σας. Το οπτικό περιεχόμενο συμβάλλει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και παρέχει στους δυνητικούς πελάτες μια γεύση του τι να περιμένουν. Με την ενεργή διαχείριση της καταχώρισής σας στο επιχειρηματικό προφίλ Google και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης, μπορείτε να ενισχύσετε την κατάταξή σας στο SEO και να προσελκύσετε περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα.
Τοπικό SEO και Google Business Profile
Το τοπικό SEO διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην επιτυχία των επιχειρήσεων που στοχεύουν τοπικούς πελάτες. Επικεντρώνεται στη βελτιστοποίηση της διαδικτυακής προβολής για τοπικές αναζητήσεις, διασφαλίζοντας ότι οι επιχειρήσεις εμφανίζονται ευδιάκριτα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης όταν οι χρήστες αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες στη συγκεκριμένη γεωγραφική τους τοποθεσία. Επενδύοντας σε τοπικό SEO, οι επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύσουν αποτελεσματικά το τοπικό κοινό τους και να αυξήσουν τις πιθανότητές τους να προσελκύσουν σχετικούς πελάτες.
Δείτε ακόμα: Pagespeed Insights: Τι δείχνει και τι όχι για την ταχύτητα του site, πως επηρεάζει το SEO
Ένα από τα βασικά στοιχεία του τοπικού SEO είναι η βελτιστοποίηση της καταχώρισης μιας επιχείρησης στο Google My Business. Πρόκειται για ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχεται από την Google και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν μια ολοκληρωμένη καταχώριση με βασικές πληροφορίες, όπως διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου, ιστότοπο, ώρες λειτουργίας και κριτικές πελατών. Η βελτιστοποίηση αυτής της καταχώρισης μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την προβολή τοπικής αναζήτησης μιας επιχείρησης.
Η συνέπεια σε όλες τις διαδικτυακές πλατφόρμες είναι απαραίτητη, καθώς ενισχύει την αξιοπιστία και βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να συσχετίσουν την επιχείρηση με τη σωστή τοποθεσία της. Επιπλέον, με την ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιών που ευθυγραμμίζονται με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την τοποθεσία της επιχείρησης, η καταχώριση γίνεται πιο σχετική με τις τοπικές αναζητήσεις. Τέλος, οι θετικές κριτικές όχι μόνο επηρεάζουν τους πιθανούς πελάτες αλλά και σηματοδοτούν στις μηχανές αναζήτησης ότι η επιχείρηση είναι αξιόπιστη.
Επιπλέον, ένας ακόμη τρόπος για να επιτευχθεί το Local SEO είναι μέσα από τοπικές σελίδες προορισμού. Πρόκειται για προσαρμοσμένες ιστοσελίδες που έχουν σχεδιαστεί για να κατατάσσονται στην τοπική οργανική αναζήτηση. Βελτιστοποιήστε τις με γεωγραφικές λέξεις-κλειδιά και ενημερωτικό περιεχόμενο για να προσελκύσετε το κοινό-στόχο σας. Οι βέλτιστες πρακτικές περιλαμβάνουν βελτιστοποιημένες επικεφαλίδες H1, H2 και H3, περιεχόμενο πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά, εσωτερικούς συνδέσμους, εικόνες και βελτιστοποίηση για κινητά. Η επιτυχής εκτέλεση σάς επιτρέπει να προβάλλετε διαφημίσεις επί πληρωμή, προσελκύοντας τόσο οργανική όσο και πληρωμένη επισκεψιμότητα.
Προηγμένα Tips και Στρατηγικές
Για να βελτιώσετε περαιτέρω το τοπικό σας SEO και να μεγιστοποιήσετε τις δυνατότητες της καταχώρισής σας στο επιχειρηματικό προφίλ Google, ακολουθούν ορισμένες προηγμένες συμβουλές και στρατηγικές:
- Προσθήκη αναρτήσεων στο προφίλ σας: Η τακτική δημοσίευση ενημερώσεων, προωθήσεων, εκδηλώσεων ή ειδήσεων στο προφίλ σας συμβάλλει στο να διατηρείτε την καταχώρισή σας φρέσκια και ελκυστική, προσελκύοντας περισσότερη προσοχή από πιθανούς πελάτες.
- Χρήση του Google My Business Messaging: Ενεργοποιήστε την ανταλλαγή μηνυμάτων στο προφίλ σας για να επιτρέψετε στους πελάτες να επικοινωνούν απευθείας μαζί σας. Η άμεση και επαγγελματική ανταπόκριση στα μηνύματα δείχνει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες μετατροπές.
- Ρύθμιση διαδικτυακών ραντεβού και κρατήσεων: Εάν η επιχείρησή σας προσφέρει ραντεβού ή κρατήσεις, ενσωματώστε ένα διαδικτυακό σύστημα προγραμματισμού με το προφίλ σας. Αυτό διευκολύνει τους πελάτες να κάνουν κράτηση για τις υπηρεσίες σας απευθείας από τα αποτελέσματα αναζήτησης.
- Προβολή διαφημίσεων στους Χάρτες Google: Εκμεταλλευτείτε τη διαφημιστική πλατφόρμα της Google για να προβάλλετε διαφημίσεις βάσει τοποθεσίας στους Χάρτες Google. Αυτό μπορεί να ενισχύσει την προβολή σας και να αυξήσει την επισκεψιμότητα στην επιχείρησή σας.
- Παρακολούθηση και διαχείριση πολλών τοποθεσιών επιχείρησης: Εάν έχετε πολλές τοποθεσίες, χρησιμοποιήστε τη λειτουργία μαζικής διαχείρισης του Google Business Profile για την αποτελεσματική παρακολούθηση και ενημέρωση των πληροφοριών σε όλες τις καταχωρίσεις σας, διασφαλίζοντας συνέπεια και ακρίβεια.
- Απαντήσεις σε ερωτήσεις πελατών: Να είστε προνοητικοί όσον αφορά την απάντηση σε ερωτήματα πελατών και ερωτήσεις που δημοσιεύονται στην καταχώρισή σας στο GMB. Αυτό δείχνει τη δέσμευσή σας στην ικανοποίηση των πελατών και συμβάλλει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας.
- Ενημέρωση του ωραρίου λειτουργίας: Ενημερώνετε τακτικά το ωράριο λειτουργίας σας, ειδικά κατά τη διάρκεια των διακοπών ή ειδικών εκδηλώσεων. Οι ακριβείς ώρες λειτουργίας παρέχουν ευκολία στους πελάτες και αποτρέπουν οποιαδήποτε σύγχυση ή απογοήτευση.
- Προσθήκη εικόνων: Συμπεριλάβετε εικόνες υψηλής ποιότητας της επιχείρησης, των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας στο επιχειρηματικό προφίλ Google. Το οπτικό περιεχόμενο μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων του πελάτη.
- Προσθήκη προϊόντων, υπηρεσιών, πιάτων και μενού: Επωφεληθείτε από τις δυνατότητες του Google Business Profile για να παρουσιάσετε συγκεκριμένα προϊόντα, υπηρεσίες ή μενού. Αυτό παρέχει στους πελάτες πολύτιμες πληροφορίες και τους δελεάζει να επιλέξουν την επιχείρησή σας.
- Διαχείριση κριτικών: Παρακολουθήστε συνεχώς και απαντήστε σε κριτικές πελατών, θετικές και αρνητικές. Η ενασχόληση με τα σχόλια των πελατών δείχνει ότι εκτιμάτε τις απόψεις τους και δεσμεύεστε να παρέχετε εξαιρετικές εμπειρίες.
FAQ – Συχνές Ερωτήσεις
Πώς δημιουργώ προφίλ Google My Business για την επιχείρησή μου;
Για να δημιουργήσετε ένα προφίλ Google My Business για την επιχείρησή σας, επισκεφτείτε τον ιστότοπο και κάντε κλικ στο “Διαχείριση τώρα”. Ακολουθήστε τις οδηγίες κατά γράμμα. Επαληθεύστε την καταχώρισή σας μέσω της διαδικασίας για επαλήθευση Google My Business που παρέχεται από την Google. Και η Google My Business διαγραφή είναι εξίσου εύκολη υπόθεση.
Είναι δωρεάν το Google Business Profile;
Ναι, το επιχειρηματικό προφίλ Google παρέχεται στους χρήστες εντελώς δωρεάν. Επομένως, στην ερώτηση “η επιχείρησή μου θα χρεωθεί κάτι για τη δημιουργία GMB”, η απάντηση είναι κατηγορηματικά αρνητική.
Χρειάζεται να κάνω λήψη κάποιας εφαρμογής για να δημιουργήσω και να διαχειριστώ το προφίλ μου;
Η εφαρμογή Google my business δεν υποστηρίζεται πλέον από την Google. Επομένως, η Google My Business είσοδος μπορεί να γίνει από τον υπολογιστή σας ή το πρόγραμμα περιήγησης για κινητά για να μπορείτε να διαχειρίζεστε την καταχώρισή σας. Εναλλακτικά, υπάρχει η επιλογή διαχείρισης μέσα από το επίπεδο των Google Maps.